width Reakció Scall Fast SF Jobbik Jobbikos jobboldali nemzeti radikális érzelmű politika hírek viccek én: 2008.02.25.

2008. február 25., hétfő

Hírhamisítók

Hírhamisítók

Ha blogot ír valaki, nem mindegy, honnét veszi az információit, értesüléseit. Sőt, akkor sem mindegy, ha nem ír blogot... :))

Hamis információk sokszor "tiszta forrásból" azaz a MTI-től szoktak érkezni. Az MTI pedig a külföldi vonatkozású híreket gyakran a francia cionisták kezén levő AFP és Reuters hírügynökségtől veszi át, bizonyos mértékig joga is van átfogalmazni ezeket a híreket. A zsidó médiacápák cégei jól kijönnek egymással, a faji testvériség, amit belőlünk úgy ki akarnak irtani holmi toleranciára hivatkozva, náluk maximálisan megvan.

Sok médiafelület nem, vagy csak részben állít elő önálló tartalmat, simán átveszik az MTI-től a híreket - persze fizetnek érte. Aztán az ilyen zsindex-félék pedig, hogy ne már papírízű kopipészt legyen az egész oldaluk, ráeresztenek egy "kreatív" munkatársat aki a "pornolize" oldalhoz hasonlóan 'kiszínesíti' az adott hír megszövegezését. A jellegzetes nyegle indexes cikk stílusa az szdsz-es újgén blogok stílusához hasonló.

Az eleve torz hír szövegébe még egy kis magyarok kárára való gúnyolást is belevisznek általában.

Súlyos csúsztatások főoldalon gyakran, ritka helyreigazítások eldugott aloldalakon ritkán, csak ha pert vesztenek, és a pereskedés sokáig tart, addigra a rágalmak, hazugságok rég beépültek a gyanútlan olvasó tudatába. Teller levelet hamisítani, Morvainak olyan kijelentéseket tulajdonítani, amiket nem tett, és a többi.

Na, ilyen is van, médiát elemzünk, és nem a Reakciót savazzuk. :)

Seres-féle Népszabiban jelent meg az ál Teller Ede levél. Seresnek, aki publikál is a lapba, még volt pofája magyarázkodni. Pedig tudta, hogy a levél hamis, benne volt a balhéban ugyanis, hisz a zsidómédiában létező "belső kör" tagja, és a lapban is tulajdonos.

A Hírszerző, a több lapban, például a Népszabadságban is résztulajdonos zsidó Seres-család kapcsolati tőkéjéből összeállt neokon internetes portál. Gazdag, mert kormánypárti hirdetőkkel van tele. Sőt, még maga a kormány is hirdeti benne az "új Magyarország" programját. Ezen felül még ingyen jár neki a rabbi-vő, Vince Mátyás MTI-szolgáltatása. Mert ők mindent megengedhetnek maguknak.

Az MTI elnöke, a zsidó Vince Mátyás, és biztos hogy zsidó, hiszen Schweitzer rabbi lányát vette el feleségül. A rabbi ez ellen nem tiltakozott. A "Hegedűs a háztetőn" című musical/film tartalmaz egy olyan részt, ahol az öreg zsidó igen haragszik a lányára, amiért az nem zsidó férfihoz akart menni. A történet végére azért kibékülnek. Igaz, a goj fickó komcsi volt...



ÍME BEDE MÁRTON, AZ EX - MATULÁS ZSIDÓ "WEB2-GURU"

Részlet egy Lovas jegyzetből, megjegyzésem annyi hozzá, hogy MINDENKI ZSIDÓ akit megemlít, Orbánt kivéve.

A matulás honlap üzemeltetője Tamás Bence Gáspár, és a weboldal bejegyzett "lakcíme" a XI. kerületi Bartók Béla út 9. Ő az Index munkatársa és dolgozik a Tilos Rádióban. A honlap másik embere Bede Márton, akinek neve az Origóhoz, a Pesti Esthez és a "kreatív online"-hoz kötődik. A harmadik ember Magyari Péter, szintén a keresztényeket kiirtani kívánó Tilos Rádió embere, valamint az Origó munkatársa és Tamással olvastak be közösen a Tilosban egy Orbán Viktort "fasiszta patkánynak" nevező sms-t, amely még azt is tartalmazta, hogy "Pusztuljanak az egyházak" . Kollégájuk, Inkei Bence szintén a közismert irányultságú Origó munkatársa. De dolgozik a Pesti Estnek és írt még az Index egyik vidéki kiadásába, valamint az Élet és Irodalomba is.

Érdekességként említendő, hogy Bede Márton fotója szerepel az MTI-vezér vincematyi.hu oldalon, ami azért érdekes, mert a Mazsihisz által oly kedvesen megsimogatott "antiszemita" matulás szemlátomást barátja az Antiszemita közbeszéd című évkönyvsorozat egyik fő emberének, az előbb említett Vince Mátyásnak. Egyébként a matulás zsidó adatbázis szerint "Vince Mátyás nem zsidó". A T-mobilos főnök, Sugár András sem az. Mint a népszabadságos Tamás Ervin sem, a mindenhol megfordulni kívánó népszavás Andrassew Iván sem, de Gyurcsány miniszterei közül Bozóki András és Kökény Mihály sem. Akár Szekeres Imre és Szabó Zoltán MSZP-s politikusok. Hja, a görbe tükör, ugye, Gyurcsány úr? Szóval, Aczél úr? Lesz cikk?

----beidézett szöveg vége----

Még több adat. Az iwiw tulaja egyébként a T-Online, (T-KOM) a cég vezérkara viszont régóta tele van szélsőséges cionistákkal. Vezetői egyebek közt a hazugságairól hírhedt MTI vezére, Vince Mátyás, több Tilos Rádiós, György Péter liberális esztéta, aki hivatásos magyargyűlölő, stb.

Szerkesztik : Gerő András zsidó , Varga László zsidó (A Vargák közt sok zsidó van, ismerek egyet aki Weisz-ből magyarított) , Vince Mátyás zsidó : Antiszemita közbeszéd Magyarországon címmel évente megjelenő könyvek, támogatja a B'nai B'rith (jelentése szent szövetség, és igen, a "BRIT" kifejezés héber eredetű!) nevű angliai zsidó szabadkőműves páholy. Idehaza a szombat.org támogatja a korántsem jószándékú cionista kezdeményezést. Különben pedig úgysincs esélyem bekerülni a könyvbe, hisz ez csak sima blog, nem élőbeszéd, vagy podcast mint a Bombagyár. :-D

UPDATE : LINK

http://kuruc.info/reszletes.asp?MainID=2&HirID=754

"Ugyanis a TEVA sok Fidesz-zsidót is alkalmaz igen zsíros állásban. Alkalmazza Áder volt kabinetfőnökét, a nemesi keresztségben a „takony” előnevet kapott Gyarmati Lászlót, aki az MTI vezetőtestületének fideszes alelnöke. Ő a Schweitzer-féle rabbi-vő MTI igazgató, Vince Mátyás feltétel nélküli kiszolgálója. Gyarmati Krisztina, Gyarmati felesége is az izraeli cég zsoldjában áll. Mint ahogyan Schillinger Erzsébet is, Orbán egykori sajtósa, aki annak idején a balliberális sajtót tömte információkkal."

http://kuruc.info/reszletes.asp?MainID=26&HirID=9978

Itt folytatódik az idézet, és igen, e miatt a zsidó gyógyszerlobbi miatt lett vényköteles az Algopyrin, a TEVA nem tűrt konkurrenciát.