A Nemzeti Jogvédo Szolgálat a népszavazásról: az EU diktátumával szembeni ellenállási jogot gyakorolhatjuk a nem szavazattal
A franciaországi kisvárosban Allex-ben a közigazgatási bíróság betiltotta a népszavazást, amit Gérard Crozier polgármester kezdeményezett arról, hogy akarják-e, hogy az állam eroszakkal telepítsen a kisvárosba illegális bevándórlókat Calais-ból.
Akarunk ilyesmi agyatlan libsizmust ide is? Az újszadeszes vadliberális újgenerációsok még a régieknél is elborultabbak volnának ha kormányozhatnának. Hatalmon most is vannak, a szervezett magánhatalom nemzetközi pénzügyi körei futtatják a helyi érdekekkel totálisan szembe menetelo nem kormányzati "civil" szervezeteiket.
A Nemzeti Jogvédo Szolgálat a népszavazásról: az EU diktátumával szembeni ellenállási jogot gyakorolhatjuk a nem szavazattal
A Nemzeti Jogvédo Szolgálat szerint jogsértések sorozatán, a menedékjoggal való tudatos visszaélésen, szervezett bunözés keretében virágzó embercsempészésen alapuló, az európai civilizációt és hazánkat is fenyegeto tömeges bevándoroltatás miatt nemzetünk jogos védelmi helyzetben van, ezért az október 2-i népszavazáson való részvétel és kötelezo migránstelepítés elleni állásfoglalás (nem szavazat leadása) nemzeti ügy és hazafias kötelesség.
Szervezetünk - ahogy azt a 2002-2010 közötti tömeges szabadságjogi jogsértések, önkényes bebörtönzések, szemkilövések idején tette és azóta is teszi - a nemzeti jogvédelem eszközeivel lép fel a határon innen és túli magyarok jogainak védelmezése érdekében.
"Bevándorlási válsághelyzet, a magyaroknak is vannak jogai" c. tavaly szeptemberi közleményünkben (
http://nja.hu/hirek/friss-hirek/bevandorlasi-valsaghelyzet-a-magyaroknak-is-vannak-jogai.jog) egyértelmuen kiálltunk a hazánkat fenyegeto illegális bevándorlás ellen, határaink védelme mellett és jogvédelmet ajánlottunk fel jogsértett magyaroknak, majd sikerrel védtünk több hazafit, akiket az illegális bevándorlók elleni jogos védelemrol szervezése miatt eljárás alá vontak. Tavaly decemberben pedig "Menekültjog és a migráció idoszeru kérdései az Európai Unióban" címmel tényfeltáró és a nemzeti önvédelem szempontjait bemutató nemzetközi konferenciát tartottunk (
http://nja.hu/hirek/videok-es-kepek/amit-europa-nepei-elott-elhallgatnak.jog).
Akkor is kimondtuk, ahogy most is: a bevándorláshoz való jog nem alapveto emberi jog. A magukat a nemzetköz joggal ellentétesen menekültnek állító, többnyire álcázott gazdasági bevándorló százezrek humanitárius igényei nem csonkíthatják és semmisíthetik meg Magyarország államalkotó közösségeinek és egyéneinek alapveto emberi jogait, így a szabad mozgáshoz, személyes biztonsághoz és szabadsághoz, egészséghez és szociális biztonsághoz való jogot és a közösségi léthez, megmaradáshoz való jogot. A magyaroknak is vannak emberi jogai, amelyek a tömeges betelepítéssel sérülnének és ezt a liberális "jogvédok" tudatosan elhallgatják !
Hazánkban tavaly megtapasztalhattuk a déli határok indokolt, bár késedelmes lezárása elott, hogy milyen a tömeges migráció. A célországként leginkább érintett, legyengített nyugat-európai államokban pedig félelmetesen felgyorsult az oshonos európai népek térvesztése.
A nemzeti önvédelem gyakorlását sem az Európai Unió, sem pedig a nemzeti érdekeinket pártpolitikai önzés alá rendelo játszmák nem akadályozhatják meg. Bár az október 2-i népszavazás önmagában még nem alkalmas eszköz hazánk megvédésére, de a nemzeti ellenállási jogon alapuló olyan kivételes és közvetlen népakarat kinyilvánítási lehetoség, amely a hatása az egész európai történelem alakulására kihathat. Elutasító döntés nyomán az Alaptörvényben szükséges rögzíteni a betelepítési tilalmat megszorítás nélkül és ennek jegyében kell a kormányzatnak megakadályoznia minden betelepítést célzó uniós törekvést.
Minden egyes nem szavazat erosítheti az oshonos európai nemzeti közösségekhez tartozó, jövojük miatt joggal aggódó polgárok egyre szélesebb köru ellenállását az európai nemzetek felszámolását egyre leplezetlenebbül célzó, az EU intézményei mögé bújt háttérerok törekvéseivel szemben. Dominóhatást gyakorolhatunk a döntésünkkel: sorozatban utasíthatják el a tagállamok az európai hagyományokat és jogrendet nem tisztelo, lényegében megszállást végrehajtó idegen tömegek betelepítését, ez pedig fordulatot hozhat nemzeti szuverenitást védo európai küzdelemben, végso soron elosegítheti az említett háttérerok és az európai embereket eláruló bábfiguráik szükséges bukását. Meg kell szervezni az európai népek olyan összefogását, amellyel meg lehet menteni és meg lehet védeni Európát olyannak, amilyennek megálmodták oseink és amelyért annyi áldozatot hoztak.
Tény, hogy a népszavazási kérdés feleslegesen az Országgyulés számára döntési jogot tart fent a hazánkba betelepíteni kívánt illegális bevándorlók kérdésében, dacára annak, hogy e körben a közvetlen népakarat által hozandó döntés mindenki számára kötelezo. Az elutasító válaszok minél nagyobb száma viszont éppen azt zárhatja ki, hogy ezzel ellentétes döntést bármikor is legitim módon hozzon az Országgyulés.
Ne higgyünk az anarchista-liberális, álbaloldali és áljogvédo megtévesztéseknek: az Európai Unióban léteznek kötelezo migráns betelepítést eloíró szabályok, sot ezek egyre szélesebb köruvé tételén évek óta kitartóan dolgoznak az EU intézményei, ahelyett, hogy az oshonos európai polgárok emberhez méltó életét és gyarapodását mozdítanák elo, illetve csökkentenék a jelentos regionális fejlettségi és életszínvonalbeli különbségeket, a hazánkat is sújtó belso gyarmatosítást felszámolnák.
Tény, hogy az Európai Unió Tanácsa által 2015. szeptember 14-én, majd 22-én a szubszidiaritás elvét sérto módon elfogadott (EU) 2015/1523 és (EU) 2015/1601 tanácsi határozatok arra kötelezik a tagállamokat, hogy meghatározott kvóta alapján vegyenek át Olaszországból és Görögországból magukat menekültnek álcázó gazdasági bevándorlókat, 160 ezer fot. Bár ezt hazánk helyesen az Európai Bíróság elott keresettel támadta, a döntések hatályosak és végrehajtás alatt állnak.
Tény, hogy az Európai Bizottság az áthelyezésre és áttelepítésre vonatkozó 2016. március 16-i elso jelentésében rámutatott, hogy a tagállamoknak minimum havi 5680 fos áthelyezési ütemet kell elérniük ahhoz, hogy áthelyezési kötelezettségüknek eleget tudjanak tenni a kétéves határidon belül.
Tény, hogy az Európai Parlament 2016. április 12-i állásfoglalásában felszólított az Unióba érkezo menedékkérok és menekültek számára több biztonságos és jogszeru út kidolgozására, többek között az áttelepítéssel kapcsolatban egy kötelezo érvényu jogalkotási megközelítésre.
Tény, hogy az Európai Bizottság 2016. július 13-án közös uniós áttelepítési keretprogramra vonatkozó javaslatot terjesztett elo az áttelepítésre vonatkozó közös európai szakpolitika kialakítása céljából, hogy "a nemzetközi védelemre szoruló személyeknek lehetoségeik legyenek rendezett és biztonságos módon jutni Európába." A javaslat szerint az áttelepítési keretprogram "éves uniós áttelepítési terveken keresztül valósul meg, amelyek végrehajtása a Bizottság által elfogadott, célzott uniós áttelepítési programok révén zajlik." Sot menekültenként negyedmillió eurós, bírságjellegu "díjat" fizettetnének azon az EU tagállamokkal, amelyek nem kívánnak befogadni más uniós tagországokból áttelepített "menekülteket".
Tény, hogy az idén júliusban létrehozott Európai Határvédelmi és Parti Orség valójában európai adófizetok pénzén tömegével szállítja ingyenesen Európába az Afrikából érkezo migránsokat, ahelyett, hogy az elnevezése szerinti védelmi feladatát látná el.
Tény, hogy az Európai Parlament 2016. szeptember 15-i jogalkotási állásfoglalásában támogatta a kötelezo áttelepítést eloíró 2015/1601 tanácsi határozat módosításáról szóló tanácsi határozatot, amely többek között bovíteni kell a nagyarányú áttelepítést, a humanitárius befogadást, illetve a Törökországból történo legális befogadást,mert ezek " szükségesek a migrációs nyomás tagállamokban történo enyhítéséhez azáltal,hogy legális és biztonságos lehetoséget biztosítanak az Unióba történo belépésre." A döntés szerint az afgánoknak is jogosultnak kell lenniük az áthelyezésre.
Mélyen elítéljük azt a liberális "jogvédok" (MHB, TASZ), egyes civil szervezetek és pártok által vallott szemléletet és gyakorlatot, amely kizárólagosan a "szegény, elesett menekültekre" fókuszál és jogaikat az oshonos nemzeti közösség jogai fölébe helyezi és azt, hogy érvénytelen szavazatok leadására, illetve távolmaradásra agitálnak.
Továbbra is támogatjuk - nem kritikátlanul - a törvényes rendet és a hazánk biztonságát fenyegeto bevándorlás elleni, szükséges és arányos kormányzati erofeszítéseket, valamint indokolt a bevándorlási áradatért felelosséggel bíró személyek és - nem egy esetben magukat jogvédonek nevezo, kollaboráns szerepu, liberális - szervezetek elszámoltatása.
A Nemzeti Jogvédo Szolgálat tehát a jogvédelem elveit lábbal tipró, liberális áljogvédo szervezettekkel ellentétben a részvételt és a nem szavazatok leadását tartja helyes döntésnek, erre buzdítjuk támogatóinkat és szimpatizásainkat.
Budapest, 2016. október 1.
A Nemzeti Jogvédo Szolgálat
http://www.njsz.hu elnöksége nevében:
Dr. Novozánszky Ilona elnök
Dr. Gaudi-Nagy Tamás ügyvezeto
Nemzeti InternetFigyelo (NIF)
https://internetfigyelo.wordpress.com/2016/10/01/a-nemzeti-jogvedo-szolgalat-a-nepszavazasrol-az-eu-diktatumaval-szembeni-ellenallasi-jogot-gyakorolhatjuk-a-nem-szavazattal/?