width Reakció Scall Fast SF Jobbik Jobbikos jobboldali nemzeti radikális érzelmű politika hírek viccek én: 2016.12.07.

2016. december 7., szerda

BOJKOTT PR-Telecom, mert tulajdonosi kérdés a média és sajtószabadság és ez a cég is fideszes kézen van. A kormány nem tűri a kritikát! Már megint vagy inkább még mindig a Hír tévé a rendszer ellensége, lévén ezek a fideszék ugyanazok és ugyanolyanok mint a szocionisták. Ezért nem voltak azok se elszámoltatva, miközben Budaházy és a Hunniások ártatlanul fogva vannak tartva. "Kirakják a Hír TV-t, pornó és Vajna tévéadói jönnek helyette"

BOJKOTT PR-Telecom, mert tulajdonosi kérdés a média és sajtószabadság - és ez a cég is fideszes kézen van... A kormány nem tűri a kritikát... a Fidesz úgy gondolja, hogy ő az igazság és a hitelesség egyetlen letéteményese... pedig ez már mára erősen megkopott. Kábelszolgáltatót kell váltani! Ha majd csak pár ügyfele marad mészáros lőrincnek, akkor e "nemzet gázszerelője" is átgondolja a dolgot.

Köztörvényes bűnözők, adócsaló maffiózó offshore oligarchák = fidesz kormány

Már megint vagy inkább még mindig a Hír tévé a rendszer ellensége, lévén ezek a fideszék ugyanazok és ugyanolyanok mint a szocionisták. Ezért nem voltak azok se elszámoltatva, miközben Budaházy és a Hunniások ártatlanul fogva vannak tartva.

"Hír-Tv = nem, Eroxxx és Brazzers TV = igen! Jön a meztelen igazság! Oszoljanak, kérem, nincs itt semmi látnivaló. Népnemzeti keresztény kormányunk pornót, buzizenét, nadrágletolós, sas-kabaré szintű röhögtetést szán a népnek, Hír TV helyett. Mindenkinek érdemei szerint. Hihetetlen! Ezt a vajna nevű pattanást el kellene már távolítani a fidesz nevű betegséggóccal együtt ennek az országnak a testéről. Mert nagyon jó volt a fidesznek,míg a péntek 8 nevű műsorban mocskolhatták a szocionistákat. Mikor az ö maffiatevékenységüket bírálják,viszont már nem kívánatosak. Fidesz tetvek! A demokrácia az NEM ilyen! Egyébként a vajna "csatornák" neve: kanális,mert ennyi szar egy csatornában nincsen.(Hofi) "

Kirakják a Hír TV-t, pornó és Vajna tévéadói jönnek helyette

Eléggé átlátszó módon akarják kinyírni a Hír Televíziót, amely már nem számít kormányzati sajtóorgánumnak, mióta Simicska Lajos azzal a bizonyos „g"betűvel kezdődő jelzővel illette egykori barátját, Orbán Viktor miniszterelnököt. A Hír Televízió csaknem 14 éve áll szerződésben a PR-Telecom nevű kábelszolgáltatóval, de a cég most hirtelen úgy döntött, januártól nem sugározza tovább körülbelül 70 ezer ügyfelének Magyarország első hírcsatornájának műsorait – számolt be a Magyar Nemzet.

A PR-Telecom szeptember közepén közölt felmondásában vis maiorra hivatkozott, és azt írták, az RTL Klub és a TV2 részére fizetendő műsordíj olyan hatalmas anyagi terhet jelent a cég számára, hogy a Hír TV-t így már nem tudják sugározni. Csakhogy kiderült, közben 14 új csatornára mégiscsak jut pénz.

Az új csatornák között pedig hat – FEM3, Kiwi TV, Zenebutik, Chili TV, Humor+, Mozi+ – Andy Vajna filmügyi kormánybiztos érdekeltségébe tartozik. De másik hat tematikus és két pornócsatornával – Eroxxx és Brazzers TV – is „erősít" a PR-Telecom.

A Magyar Nemzet arra is felhívta a figyelmet a cikkében, hogy a cégadatbázis szerint a PR-Telecom többségi tulajdonosa egy máltai offshore cég, a Central Eastern Cable & Media Group Limited. A máltai cégbíróságtól beszerzett iratok alapján ennek a társaságnak tavaly még ugyanaz a máltai vagyonkezelő cég volt a tulajdonosa, mint annak a luxusjachtnak, amelyen a milliárdossá lett felcsúti gázszerelő, Mészáros Lőrinc nyaralt – írja a lap.

Mászáros egyébként pont a napokban vásárolta meg Széles Gábortól az Echo Televíziót, amelynek természetesen biztos helye van a PR-Telecom kínálatában.

A Hír Televízió nem fogadja el a kábelszolgáltató szerződésbontását: a csatorna jogászainak álláspontja szerint a szerződést idő előtti rendes felmondással nem lehet megszüntetni. Jelezték is a PR-Telecomnak, hogy ha január elsejétől a televízió elosztását a társaság bármilyen módon korlátozza vagy megszünteti, a keletkező kárt a csatorna egy összegben a kábelszolgáltatóra terheli majd.

Reagált a PR-Telecom: nem zárkóznak el a Hír Televíziótól, perrel fenyegetnek

Az Alfahírnek is eljuttatva, a PR-Telecom Zrt. közleményben reagált az előfizetőknek a Magyar Nemzet cikkében megjelent állításokra. Ebben azt írják, hogy jogszerűen jártak el, nem zárkóznak a tárgyalások újraindításától, azt pedig nem értik, hogy sajtóban miért keresnek politikai összefüggéseket.
.
„Tájékoztatjuk tisztelt előfizetőinket, hogy társaságunk a 2017 évi csatornakiosztás kialakításával kapcsolatosan jogszerűen, a médiaszolgáltató előtt is ismert gyakorlatnak megfelelően járt el. A Hír TV által közétett információk nem tartalmazzák azon tényt, mely szerint a Hír TV képviselete társaságunk szerződés újratárgyalására vonatkozó levelére jogszabályi határidőn belül érdemi reakciót nem tett. A híradásban szereplő információk vonatkozásában (kiemelve az előfizetői félretájékoztatást) a szükséges jogi lépéseket azonnali hatállyal megtettük. A Hír TV, a műsorának elosztását érintő újratárgyalással kapcsolatosan eddig elzárkózó magatartást mutatott. Amennyiben a műsor képviselete megteremti annak lehetőségét, hogy a tárgyalásokat újraindítsuk, úgy részünkről nincs akadálya az egyezetések folytatásának."
.
A Magyar Nemzet által megjelentetett „Vis maior helyzet: pornó lesz, Hír TV nem" cikkel kapcsolatosan a PR-Telecom Zrt. az alábbiakat szögezi le:

Társaságunk a hatályos jogi környezetnek megfelelően jogosan mondta fel a Hír televízió műsor terjesztésére vonatkozó megállapodást, hiszen a TV2 és RTL Klub által ebben az évben bevezetett díjak jelentős terhet róttak valamennyi piaci szereplőre.

A 2017. évi csatornakiosztás változása a Hír TV mellett egyéb más tartalom szolgáltatókat is – az előfizetői számokra tekintettel - negatívan érintett, de nem kerültek ki, mert velük sikerült megállapodnunk, míg a Hír TV esetében visszajelzés hiányában nem is jöhetett létre megállapodás.

A cikkben említett 14 új csatorna kínálatban történő bekerülése nem hozható semmilyen módon párhuzamba a cikkben megfogalmazottakkal, hisz ezen csatornák egy része olyan külön díjas, emelt csomagba került, melyeket azon előfizetők vesznek igénybe, akik az abban szereplő tartalmat igénylik és meg tudják, illetve meg kívánják fizetni.

A cikkben elhangzott állítás szerint a Hír TV jelezte társaságunk felé a felmondással kapcsolatos aggályait. A fentiek kiegészítéseként közöljük, hogy társaságunk a felmondó levelét 2016. szeptember 8. napján küldte meg a médiaszolgáltató részére, majd miután 2 hónapig semmilyen hivatalos válasz reakció nem érkezett, november közepén társaságunk írásban értesítette ismételten a műsor képviseletét arra vonatkozóan, hogy továbbra is várjuk a jelentkezésüket. 2016. november 29. napjáig nem adott hírt magáról a csatorna képviselete, illetve ezen a napon egy néhány mondatos levélben e-képpen reagált a terjesztési osztály vezetője:

„Időközben nyilván kézhez kaptátok a mi jogi állásfoglalásunkat is az üggyel kapcsolatban. A helyzet pontosítása és a további várható fejlemények megelőzése érdekében szeretném kérdezni, hogy végül is mi a döntésetek a jövő évet illetően? Kérlek tegyétek meg, hogy tájékoztattok, hogy mi is felkészülhessünk az esetlegesen szükségessé váló további lépésekre. Köszönettel és üdvözlettel, Sipos Gábor Terjesztési Igazgató Hír TV Zrt 2016.11.29"

A társaság "azt sem érti", miért keresnek politikai összefüggést a PR-Telecom Zrt. üzleti döntése és

„egy egyébként piaci számok tekintetében is csökkenő előfizetői számot mutató hírcsatorna szolgáltatásból való kikerülése között".

A PR-Telecom Zrt. szerint a cikk a továbbiakban „mesterkélt módon próbálja összekapcsolni" a társaságot politikai közszereplőkkel és azok üzleti érdekeltségeivel. A PR-Telecom Zrt. felszólította a Hír TV Zrt-t a haladéktalan helyreigazításra, ennek elmulasztása esetén a sajtó helyreigazítási pert nyomban megindítja.

http://alfahir.hu/kirakjak_a_hir_tv_t_porno_es_vajna_teveadoi_jonnek_helyette

#HírTv #MészárosLőrinc #SzélesGábor

Pornót adnak, a Hír TV-t viszont nem sugározzák

Körülbelül 70 ezer háztartásból száműznék Magyarország első hírcsatornáját

Bár a Hír Televízió adása csaknem 14 éve jut el a PR-Telecom nevű kábelszolgáltató előfizetőihez, a társaság úgy döntött, januártól nem sugározza tovább körülbelül 70 ezer ügyfelének Magyarország első hírcsatornájának műsorait. A cég múlt héten az ügyfeleihez eljuttatott közleményében és sajtóhirdetés útján értesítette előfizetőit arról, hogy a Hír Televízió mellett másik hat – többségében külföldi tematikus – csatornát töröl a kínálatából. Arról is tájékoztatták az ügyfeleket, hogy ezzel egy időben nem szűkül a kínálatuk, hanem bővül, ugyanis 14 új televízióadás kerül be a fogható csatornák közé. Ezek között hat – FEM3, Kiwi TV, Zenebutik, Chili TV, Humor+, Mozi+ – a kaszinóüzletet is uraló Andy Vajna filmügyi kormánybiztos érdekeltségébe tartozik. De másik hat tematikus és két pornócsatornával – Eroxxx és Brazzers TV – is erősít a PR-Telecom. Épp a bővülő kínálat miatt nehezen értelmezhető az a magyarázat, amire hivatkozva a többek közt Jász-Nagykun-Szolnok, Veszprém és Vas megyében is működő kábelszolgáltató idő előtt felbontotta 2017. december 31-ig szóló szerződését a Hír Televízióval.

A társaság a szeptember közepén közölt felmondásában vis maiorra hivatkozott. Mint írták, az RTL Klub és a TV2 részére fizetendő műsordíj olyan hatalmas anyagi terhet jelent a cég számára, hogy a Hír TV-t így már nem tudják sugározni. Ellenben a 14 új csatornára láthatólag mégiscsak jut pénz.

A lapunkkal közös cégcsoporthoz tartozó Hír Televízió ugyanakkor nem fogadja el a kábelszolgáltató szerződésbontását. A csatorna jogászainak álláspontja szerint ugyanis a szerződést idő előtti rendes felmondással nem lehet megszüntetni. Éppen ezért jelezték is a PR-Telecomnak, hogy ha január elsejétől a televízió elosztását a társaság bármilyen módon korlátozza vagy megszünteti, a keletkező kárt a csatorna egy összegben a kábelszolgáltatóra terheli majd. Mindezek alapján nem kizárt, hogy a vita a bíróságon folytatódhat. A szolgáltató lépése egyébként különösen annak fényében érdekes, hogy a Hír Televízióval az adó 2003-as indulása óta szerződésben áll a PR-Telecom, úgy tudjuk, mindeddig komolyabb nézeteltérés nélkül.

Figyelemre méltó ugyanakkor, hogy a cégadatbázis szerint a PR-Telecom többségi tulajdonosa egy máltai offshore cég, a Central Eastern Cable & Media Group Limited. A máltai cégbíróságtól beszerzett iratok alapján ennek a társaságnak tavaly még ugyanaz a máltai vagyonkezelő cég volt a tulajdonosa, mint annak a luxusjachtnak, amelyen a milliárdossá lett felcsúti gázszerelő, Mészáros Lőrinc nyaralt.

A Magyar Narancs még augusztusban számolt be arról, hogy Orbán Viktor miniszterelnök barátja, a felcsúti polgármester egy 35,4 méter hosszú, 4,5 millió euró (1,4 milliárd forint) értékű hajó fedélzetén nyaralt feleségével. A hetilap szerint az Artemynek keresztelt – jacuzzival és fitneszteremmel is felszerelt – hajó egyedüli tulajdonosa egy bizonyos L&L Charter Ltd. nevű, szintén máltai bejegyzésű cég.

Mészáros Lőrinc a luxusjachton Fotó: Sióréti Gábor / Magyar Narancs

A társaságot 1200 euró, vagyis körülbelül 370 ezer forint alaptőkével hozta létre a PKF Fiduciaries International Limited. Vagyis ugyanaz a cég, amelynek nemrég még a tulajdonában állt a PR-Telecom kábelszolgáltató anyavállalata. Nem mellékes körülmény Mészáros Lőrinc nyaralása kapcsán, hogy a szóban forgó jachtot a Magyar Narancs szerint kizárólag a tulajdonosok és vendégeik használhatják, bérbe nem adhatók.

Mindez akár a véletlen műve is lehet, ám nem elhanyagolható az a bejelentés, amit Széles Gábor, az Echo TV eddigi tulajdonosa tett a minap. A milliárdos üzletember közölte, hogy hosszas tárgyalások után eladta az Echo Televíziót, a vevő pedig nem más, mint Mészáros Lőrinc. Ennek a csatornának biztos helye van a PR-Telecom kínálatában.

A kábelszolgáltató máltai tulajdonosának, a Central Eastern Europe Cable & Media Group Limitednek egyébként magyar tisztségviselői is vannak. Nagy Péter Jánoshoz és Selényi Zsolthoz több tucat magyar társaság is köthető a cégadatbázis szerint. Mindkét személyhez kapcsolhatók olyan vállalkozások, amelyek tartozást halmoztak föl, ezért felszámolással szűntek meg.

A PR-Telecomra egyébként sokan panaszkodnak. Többen sérelmezték például, hogy akadozik az internet. A hatályos szerződés szerint az előfizetők számára 2017 végéig biztosítani kellene a hozzáférést az összes, korábban előfizetett csatornához; ha ez elmarad, a nézők akár azonnali hatállyal felmondhatják szerződésüket a társasággal.

Reakció

A Hír TV ügyfélszolgálatára folyamatosan érkeznek a nézői észrevételek. Sokan nehezményezik, hogy a PR-Telecom kiveszi csomagjából a csatornát. Az érintett területeken található alternatív műsorszolgáltatói lehetőségek listája megtalálható a Hír Televízió honlapján.

http://mno.hu/media/pornot-adnak-a-hir-tv-t-viszont-nem-sugarozzak-1375138

http://hirtv.hu/ahirtvhirei/andy-vajna-csatornait-es-pornot-sugaroznanak-a-hir-tv-helyett-1375172

Mostanában a világ egyre markánsabban elitéli a hazug pc közlésmódot, és nyit a valóság
megismerése felé. Talán ezért is buknak kormányok és az őket kiszolgáló médiák is.

Mészáros Lőrinc a luxusjachton, a cápák meg éheznek nem jól van ez így xD

"Vona lejáratását csúcsra pörgetik! Félhetnek Vona Gábortól és a Jobbiktól, ha ennyi mindent elkövetnek a lejáratására a Fidesznél. A fő gond az, hogy nemtelen eszközökkel élnek, és így az amúgy is alacsony politikai kultúrát süllyesztik még alacsonyabb szintekre." Ha le kell menni kutyába, légy a kutyák királya. Vagy inkább Farkas!

Ha le kell menni kutyába, légy a kutyák királya. Vagy inkább Farkas!

"Félhetnek Vona Gábortól és a Jobbiktól, ha ennyi mindent elkövetnek a lejáratására a Fidesznél. A fő gond az, hogy nemtelen eszközökkel élnek, és így az amúgy is alacsony politikai kultúrát süllyesztik még alacsonyabb szintekre."

Vona lejáratását csúcsra pörgetik

Nem elég, hogy Terry Black fidesz-előadóművész homoszexuálisként állította be, aztán mostanában a nevén rugóznak – mintha bármit is jelentene -, hogy felvette az eredeti családi nevét, most éppen a fideszes "civilek" Gyurcsánnyal helyezték egy plakátra, a háttérben egy bohóccal, amivel gyakorlatilag lebohócozták…

Félhetnek Vona Gábortól és a Jobbiktól, ha ennyi mindent elkövetnek a lejáratására a Fidesznél. A fő gond az, hogy nemtelen eszközökkel élnek, és így az amúgy is alacsony politikai kultúrát süllyesztik még alacsonyabb szintekre.

Csak úgy "elküldték a lapoknak" az egész oldalas hirdetést – nyilván ingyenes a közzététel…

Új szereplőt szerződtetett "a szocliberális cirkusz" Vona Gábor Jobbik-elnök személyében, a Civil Összefogás Fórum (CÖF) plakátkampányt indított, hogy ezt bemutassa – mondta Csizmadia László, a CÖF alapítója szerdai budapesti sajtótájékoztatóján. Az Ötvenhatosok terén bemutatott plakáton Vona Gábort és Gyurcsány Ferenc DK-elnököt öleli át a korábbi plakátkampányból ismert bohóc, a felirat pedig azt hirdeti: "Egymásra találtak! Együtt mondtak nemet a bevándorlásellenes alkotmánymódosításra".

Az MTI híre szerint Csizmadia László elmondta: az interneten már megjelentek az azonos tartalmú hirdetések, amit elküldtek több napilapnak is; egyedül a Magyar Nemzet közölte, hogy nem hozza le a hirdetést.

Jobbik: ha ti bohócoztok, mi is bohócozunk!

A CÖF plakátján Vona Gábor leendő kormányfő és Gyurcsány Ferenc egykori miniszterelnök között bohócként szerepel Orbán Viktor jelenlegi kormányfő is. A Jobbik üdvözli az álcivil szervezet plakátját, hiszen már ők is belátták, a jelenlegi kormányfő egy gátlástalan bohóc. Ettől függetlenül persze kíváncsiak vagyunk, mennyibe került a CÖF plakátkampánya, mennyi közpénzt emésztett föl, s vajon Habony Árpád és Rogán Antal baráti köréhez köthető, letelepedési kötvényeket árusító offshore cégek, Gaith Pharaon nevű körözött személy vagy Mészáros Lőrinc nevű civil adakozó juttatásai szerepelnek-e majd a költségvetésükben – áll a Jobbik közleményében.

/kuruc.info, Patrióta/ #gyurcsány ferenc #pártokrácia #Vona Gábor

http://patriota.info/vona-lejaratasat-csucsra-porgetik/

A Fidesz még az elvándorolt miskolciakat is megadóztatja! Fizess a semmiért is, mondja és teszi a fidesz! Abban az országban, ahol a külföldön munkát vállalókat szintén lakcímkártya alapján - pedig bejelentették távozásukat az országból - mégis fenyegeti a nav nevű nyomorult korrupt fideszes sóhivatal az igénybe nem is vett tb "tartozással"! Mint az útonállók. ^_^

A Fidesz még az elvándorolt miskolciakat is megadóztatja! Fizess a semmiért is, mondja és teszi a fidesz! Abban az országban, ahol a külföldön munkát vállalókat szintén lakcímkártya alapján - pedig bejelentették távozásukat az országból - mégis fenyegeti a nav nevű nyomorult korrupt fideszes sóhivatal az igénybe nem is vett tb "tartozással"! Mint az útonállók. ^_^

És ugyanezt megjátsszák mindennel megfizettetnének, hát fizessenek meg a fidesznyikek már végre! Kibaszott egy népellenes, döbrögi kormány ez!

Egy fideszes elvakult vagy rosszabb : cöfös bértroll ne magyarázkodjon, mikor 1000 meg egy ilyen disznóság megy nap mint nap, és még a gyurcsány bajnai megszorításai közül sok is érvényben van + a választások utáni 2011 januári "hidegzuhany" megszorító csomag az új munka törvénykönyvvel + 2014 őszén is még egy... hát 2018-ban már ne legyen rá lehetőségük!

Haver = bűntárs, cinkos, zsidó eredetű szó.

A miskolciak helyett a haverokat adóztassa a Fidesz

A Fidesz még az elvándorolt miskolciakat is megadóztatja, a haverok adóforintjairól azonban nagyvonalúan lemond, mondta szerdai sajtótájékoztatóján Jakab Péter.

A Jobbik önkormányzati frakcióvezetője emlékeztetett: a Fidesz építményadót vet ki azokra a miskolciakra, akik az alacsony bérek miatt kénytelenek voltak elhagyni a várost, de még van Miskolcon lakásuk. Ugyanakkor megengedőbb a városvezetés, ha a Fidesz-holdudvarról van szó: az önkormányzat az elmúlt években olyan baráti cégnek adott busás megrendeléseket, amelynek nem kellett se építményadót, se iparűzési adót fizetnie, miután nem Miskolcra, hanem egy hazai adóparadicsomba jegyezték be. A cégben a miskolci KDNP-frakcióvezető szomszédja és Kriza Ákos barátja is érdekelt, hívta fel a figyelmet Jakab.

A politikus szerint a városvezetés a megrendelésekkel kitömött barátok adóforintjairól lezseren lemond, miközben a szegénység elől menekülő miskolciakról az utolsó bőrt is lehúzza, hogy így mérsékelje a költségvetés 7 milliárdos hiányát.

A Jobbik szerint fordítva lenne igazságos: nem a miskolciakat kell még jobban terhelni, hanem a kivételezett Fidesz-haverokat kell bevonni a közteherviselésbe. Nem az adóparadicsomokba bejegyzett baráti cégeknek kell megrendeléseket adni, hanem a Miskolcon adózó vállalkozóknak. Nem a Fidesz holdudvarnak kell extraprofitot biztosítani, hanem a miskolci munkavállalóknak tisztességes bért.

http://alfahir.hu/a_miskolciak_helyett_a_haverokat_adoztassa_a_fidesz

https://internetfigyelo.wordpress.com/2016/12/07/a-miskolciak-helyett-a-haverokat-adoztassa-a-fidesz/

Cöf = fideszes disznók. Nem lehet civil akinek orbán fizet a kampányolásért, így a cöf csak egy orbán bérenc bandának nevezhető. Még egy önhibájukon kívüli nemcivil csoport : a kampányolásra központilag és kirúgás terhe mellett kényszerített, Jobbik szimpátiájukat titkolni kénytelen közalkalmazottak! Bolsevik cionista álnemzeti neolib nagy narancs valag ráült az egész országra, fizetett mocskolódók és szervezett bűnözésből meggazdagodott offshore-oló adócsaló oligarchák médiája segíti a fideszt a hatalmon maradásában. Minden népnyúzás ellenére, akár. De csak ha vagyunk olyan buták, hogy "vesszük a lapot". Minket néznek bohócnak orbánék, bocsánat : olsteinék. Vagy orsósék.

Cöf = fideszes disznók. Nem lehet civil akinek orbán fizet a kampányolásért, így a cöf csak egy orbán bérenc bandának nevezhető. Még egy önhibájukon kívüli nemcivil csoport : a kampányolásra központilag és kirúgás terhe mellett kényszerített, Jobbik szimpátiájukat titkolni kénytelen közalkalmazottak!

Bolsevik cionista álnemzeti neolib nagy narancs valag ráült az egész országra, fizetett mocskolódók és szervezett bűnözésből meggazdagodott offshore-oló adócsaló oligarchák médiája segíti a fideszt a hatalmon maradásában. Minden népnyúzás ellenére, akár.

De csak ha vagyunk olyan buták, hogy "vesszük a lapot". Minket néznek bohócnak orbánék, bocsánat : olsteinék. Vagy orsósék.

Szlávos név nem szégyen, a fidesz mégis a régi családnevével akarja támadni Vona Gábort. A ruszinok egyébként magyarpártiak most is. :)

"Geci" mondta Vonára bajjer sóti a bádogblogon, bencsicskandrás meg leközölte ezt a bohócos képet a democsokratában, talán ő húzott bohóc álarcot? A vén seggnyaló buzi imád szerepelni, tehát akár még ez is lehet.

Mindezzel csak azt szeretném jelezni :P hogy a magyar nép köreiben egyre inkább megszűnik mindenfajta tisztelet a fidesz irányába, még a korábbi szimpátia ellenére is! Disznófejű nagyurak ezek, a magyar társadalmat csak letarolandó + kirabolni való szabad prédának, hülyének és alattvalónak, csöndes engedelmes szolgának és feltétlen hűséges szavazóvá agymosottnak nézik, na meg amennyire tőlük telik teszik is.

Ellenük is így kell fellépni! Csalókkal és hazugokkal szemben tisztességesen játszva nyerni nem lehet.

Vona Gábor :

"Itt az újabb bizonyíték, hogy Orbán Viktor fél. Fél tőlem. Nem mer kiállni nyilvános vitára, csupán a beteglelkű sajtóhiénáit és a civilnek álcázott kitartottjait küldi rám, hogy hazudozzanak.

Orbán Viktor fél az emberektől is, hiszen egy kiégett és korrupt politikus, aki kétségbeesve kapaszkodik a lopott vagyonba. Azt hiszi, hogy Magyarország az övé, az ő személyes tulajdona. De Magyarország nem az övé, hanem a magyar embereké. 2018-ban vissza kell adni az országot az embereknek!"

A CÖF is rájött, hogy Orbán egy bohóc?

Emlékeznek a CÖF-bohócra? Önök sem? Jó, segítünk: ő volt az, akinek az volt a küldetése, hogy lenyomja Bajnait és Gyurcsányt a 2014-es választási kampányban. Most visszatért és ezúttal célkeresztjében Vona Gábor áll. A plakát nagy sikert aratott, mém is készült belőle, sőt, a Jobbiknak is tetszik.

A Civil Összefogás Fórum remek, újszerű, humoros, trendi és fiatalosch kampányát személyesen a szervezet elnöke, a Békemenet porondmestere, Csizmadia László mutatta be szerdán az Ötvenhatosok terén. A plakáton Vona Gábort és Gyurcsány Ferenc DK-elnököt öleli át a korábbi plakátkampányból ismert bohóc, a felirat pedig azt hirdeti: "Egymásra találtak! Együtt mondtak nemet a bevándorlásellenes alkotmánymódosításra".

A CÖF elnöke hozzátette: az interneten már megjelentek az azonos tartalmú hirdetések, amit elküldtek több napilapnak is. A Magyar Nemzetről azonban lepattant a kampány,

a napilap világossá tette, hogy nem közlik a hirdetést.

A Jobbik szerdai közleményében üdvözli az "álcivil szervezet plakátját", amelyen

"Vona Gábor leendő kormányfő és Gyurcsány Ferenc egykori miniszterelnök között bohócként szerepel Orbán Viktor jelenlegi kormányfő is."

A párt örömét fejezi ki, hogy "ők is belátták, a jelenlegi kormányfő egy gátlástalan bohóc". A párt azért még kiváncsi lenne rá, "mennyi közpénzt emésztett föl" a CÖF plakátkampánya, s "

"vajon Habony Árpád és Rogán Antal baráti köréhez köthető, letelepedési kötvényeket árusító offshore cégek, a Gaith Pharaon nevű körözött személy vagy Mészáros Lőrinc nevű civil adakozó juttatásai szerepelnek-e majd a költségvetésükben."

A rejtélyes bohóc mindannyiunkat izgató kiléte nem csak a Jobbik fantáziáját mozgatta meg.

#Cöf #CsizmadiaLászló #Jobbik #Fidesz

http://alfahir.hu/a_cof_is_rajott_hogy_orban_egy_bohoc

Vona Gábor zázriveczes múltja

„Hogy nem sül le a pofájáról a bőr ennek a féregnek?" – hívott fel feldúltan egy ismerősöm azután, hogy volt szerencséje az interneten megtekinteni a Vajna-féle kormánybulvár-televíziónak adott nyilatkozatát Lánczi Tamás vezető „elemzőnek". Természetesen addigra már nekem sem kellett magyarázni, hogy miről van szó, bár különösebben sem az újabb Vona Gábor elleni támadáson, sem Lánczi Tamáson nem lepődtem meg. Régóta tudni, hogy nincs és nem is lehetnek gerincbántalmai.

Ami Vona Gábort illeti, hát ő most kap hideget-meleget a kormányzati bulvártól. Szó szerint, mert hetekkel ezelőtt még az volt a sláger, hogy meleg, vagyis homoszexuális, vagyis buzi. Ezt a rendkívül hiteles, fideszes előadóművésszé avanzsált Terry Black állításaival próbálták alátámasztani. De aztán ez érezhetően nagyon visszafele sült el, ezért az előadóművészt mostanra lecserélték egy bohóc elemzőre (talán pont ő állt modellt a kormányzati seggnyalásból élő Civil Összefogás Fórum új plakátján, amelyen Vonát és Gyurcsányt tették egymás mellé), Lánczi Tamásra.

„Vona Gábor múltja" címmel a TV2 kedd esti hírműsorában mutattak be egy riportot, amelyben a Jobbik elnökének névváltoztatási „rejtélyét" próbálták körbejárni. És itt jön a képbe Lánczi, aki megelemezve az ügyet, a következőket mondta szemrebbenés nélkül:

„Pontosan mi volt Vona Gábornak a motivációja, ezt nem tudjuk. Találgatni lehet, végső soron tőle is hallottunk egy magyarázatot. Igazából kétfélét is, ugye, hogyha jobban meggondoljuk. Ugye egyszer azzal érvelt, hogy az ő neve nem hangzik elég jól, a politikában nehéz egy ilyen névvel befutni. De adott egy olyan magyarázatot is, amivel igazából mintha családi okokra utalt volna."

Ha most Bayer Zsolt lennék, akkor néhány feles után elintézhetném ezt azzal, hogy „neked meg a kurva anyád…", esetleg „ehhez neked mi a kurva anyád közöd van, te geci fluffer?" Én azonban nem vagyok Bayer Zsolt, sőt, miután megkapta jól megérdemelt lovagkeresztjét, nagy, szent fogadalmat tett a kitüntetések és egyebek hatására, hogy megpróbál felnőni a feladathoz, és befejezi a trágár tartalmú publicisztikák írását. Ennek a fogadalomnak persze van egy szépséghibája, hogy az állítólag ő általa vezetett személyes blogján egy december 6-i bejegyzésében a Jobbik elnökéről azt írta: „csak egy geci", meg azt, hogy „Vona egy rakás szar". Persze lehet, hogy ez már nála nem is számít káromkodásnak, esetleg a Mikulás lepte meg egy üveg töménnyel és már nem volt szenteskedő hangulatában, mikor megérkezett a napi megrendelés.

De hagyjuk is most el a sarki presszó pultját, és térjünk vissza Vona nevéhez, ami hirtelen olyan nagy „talány" lett. November 25-én, a Jobbik elnöke a XVII. kerületben járt Szilágyi György országgyűlési képviselő irodaavatóján, ahol kötetlenül beszélgettek egymással. http://alfahir.hu/tabuk_nelkul_vona_gaborral Mintha csak megérezte volna a Jobbik elnöke, hogy több mint egy héttel később mivel fogják támadni, vagy esetleg pont innen vette az ötletet egy habonyista médiapribék, rögtön az első öt percben, sokadjára rántotta le a leplet névváltozásának legendájáról. Nem először beszélt arról, hogy hogyan és miért lett a vezetékneve Zázriveczből Vona.

A Jobbik 2003. október 24-i zászlóbontásának alkalmából jelent meg (Szabad Tér Kft., 2003) az „Adjatok egy jobbik világot" című interjúkötet, amelyben Koltay Gábor magyar filmrendező, színigazgató, érdemes művész beszélgetett a mozgalom akkori vezetőivel, formálóival, így az akkor 25 éves Vona Gáborral is (Lánczi Tamásnak különösen ajánlom figyelmébe). Íme, egy részlet a kötetből, mit mondott 2003-ban (2003 őszén még csak a Jobbik alelnöke volt) Vona Gábor a névváltoztatásról:

"(…) Fontos része a családi indíttatásnak, hogy apai nagyapám, Vona Gábor az első világháborúban, Erdélyben hősi halált halt. Édesapám csupán egyéves volt, amikor elesett, így nem ismerhette őt. Személye családi legendává vált, mint a mi hősi halottunk, akinek emléke nagyon fontos volt mindannyiunk számára. Ide kapcsolódó érdekesség, hogy Zázrivecz Gábor néven születtem, mert amikor Vona nagyapám meghalt, a nagymamám néhány éven belül hozzáment Zázrivecz Józsefhez, és édesapámat átkeresztelték Zázrivecz Lászlóra. Így születtem tehát Zázrivecz Gábor néven. A diplomaszerzés előtt vettem fel a Vona nevet.

- Ez a te szuverén döntésed volt, tisztelegve a nagyapa emléke előtt?

- Igen, már korábban is foglalkoztatott a dolog. Mindenképpen szerettem volna vér szerinti nevemet visszakapni. A családi történetek megismerésével ez a vágyam csak fokozódott. Az érettségit még Zázrivecz néven tettem le, de ragaszkodtam hozzá, hogy a diplomámon már a Vona név szerepeljen. Szükségét éreztem, hogy ezzel a hősi halált halt nagyapám emléke előtt tisztelegjek."

Aki 2003-tól veszi a fáradtságot, és megnézi, hogy Vona miket nyilatkozott ebben a témában, egészen a 2016. november 25-i XVII. kerületi jobbikos beszélgetéssel bezárólag, az pontosan láthatja, hogy semmi olyat, amely a Lánczi Tamás által mondott kétféle verzióra utalhatna, vagy arra, hogy találgatni kéne Vona motivációit. De persze ezt pontosan tudja Lánczi Tamás is, csak hát azért fizetik, hogy össze-vissza hazudozzon és faarccal megszakértse a kormányzati manipuláció ordító hülyeségeit.

Kíváncsi vagyok, mit találnak ki legközelebb. Erős a gyanúm, hogy elérkezünk addig a pillanatig, amikor majd Vona szemét fogják vizsgálni, Lánczi pedig kielemzi majd, hogy a Jobbik elnöke valójában egy reptilián alakváltó.

#VonaGábor #LáncziTamás #Jobbik #fideszdsz

http://alfahir.hu/vona_gabor_zazriveczes_multja

Napi AntiHabony fb : lájk nekik !!!

https://www.facebook.com/AntiHabony/

JÁTÉK! ÉRTÉKES NYEREMÉNYEK!

Az alábbi fotón Vona Gábor és Gyurcsány Ferenc képe között elrejtettük Orbán Viktor portréját. De hol? Keresse meg! A helyes megfejtők között egyhetes ibizai nyaralást, ingyenes helikoptertúrát, értékes Louis Vuitton termékeket, valamint Mészáros Lőrinc Hogyan kell önerőből egyről kettőre jutni? című bestsellerét sorsoljuk ki.

Megfejtéseiket a penzmosoda@cof.hu e-mail címre várjuk