width Reakció Scall Fast SF Jobbik Jobbikos jobboldali nemzeti radikális érzelmű politika hírek viccek én: 2008. szept. 17.

2008. szeptember 17., szerda

Zsidó álművészet a rombolásért

Zsidó álművészet a rombolásért

Ha azt mondom, művészet, amit csinálok, de azt rombolom vele, ami másnak szent, és egyáltalán, ami az emberi közösséget összetartja, akkor az ugye nem stimmel?

Hadd ne kelljen már a szart szeretni, engedtessék meg.

A keresztény ünnepeinken is ömlik a liberális zsidó médiákból a legocsmányabb kereszténygyalázás. Például karácsonykor, 24-én szenteste leadják dan brown "da vinci kód" nevű hazug rágalomfilmjét, ami ravaszul dokumentumfilmnek van álcázva. Vagy a zsidó rendezők által készített Krisztusgúnyoló förtelmek egyikét, pl. "Brian élete" vagy "Krisztus utolsó megkísértése", ez utóbbit a zsidó martin scorsese rendezte.

Az ezekkel a filmekkel a fő baj, hogy se a tiszteletet nem adják meg, se a történeti hűséget nem tartják be. Lehetne Jézus életének arról a szakaszáról pozitív hangulatú, vidám, és nem drámaian tragikus filmet készíteni, amikor vándorolt, hirdette, terjesztette az igét, és csodákat tett, de egyik esetben sem erről volt szó...

Különben pedig, ha megkérdezzük tőlük, azt mondják, ez csak humor. De mindig csak a mi kárunkra lehet humorizálni? Mózesről valahogy nincs ilyen, vagy ehhez hasonló gúnyfilm. Mózesről amúgy olyan eltérő, és egymásnak ellent mondó információk kerültek újabban a történészek birtokába, amelyek szerint valószínűleg nem is létezett. Viszont a kereszténység fundamentumait rendre "leleplezik" különféle zsidó áltörténészek, direkt azzal a céllal, hogy a vallásból kiábrándítsák a befolyásolhatókat.

Aztán a különféle díjak odaítélői is vagy a zsidók felé való megfelelési kényszerből, vagy eleve mivel ők is zsidók, faji szolidaritásból, ezeket a mocskokat jutalmazzák. Ezeket ünneplik, ezeket sztárolják.

Ha a hiten gúnyolódnak, bizonyára nihilisták. Elég nagyképű és ostoba dolog tőlük, nem?

Amúgy is : A kvantumos objektum a hullámfüggvényének lehetséges megoldásai által leírt sajátállapotok koherens szuperpozíciójában van. Ha valamilyen mérést hajtunk végre rajta, magával a méréssel megváltoztatjuk a hullámfüggvény peremfeltételeit, így a megoldásként adódó sajátállapotok száma lecsökken. Például amikor a kvantumos objektumon olyan mérést hajtunk végre, amiből kiderül, hogy részecskeként viselkedik-e, akkor a mérés olyan módon változtatja meg a hullámfüggvényt, hogy a kapott differeinciálegyenlet megoldása részecskeszerű viselkedést ír le (pl. egyenes vonalban halad, lendülete van). Ám ha a méréssel azt akarom megvizsgálni, hogy hullámként viselkedik-e, akkor a hullámfüggvény részeként leírt mérési elrendezéssel együtt kapott differenciálegyenlet megoldása gömbhullám lesz, és a hullámokra jellemző interferenciaképet kapom, szóval mindenki azt látja, amit keres.

Lehet hogy ilyesmire utalt Jézus azzal, amikor azt mondta, hogy "legyen néked a te hited szerint" ??? :-)

Tudok még egy magyarázatot : titokban, zárt körökben meg van hirdetve, hogy ilyen, és ilyen fajta, vallásellenes filmet kell készíteni, ezt, és ezt kell belefoglalni a forgatókönyvbe, ilyen és ilyen legyen a történet kicsengése, és a többi.

Így aki amúgy tehetségtelen, egyfajta érvényesülési lehetőséghez jut, a zsidók megrendelésére szakmányban gyártja a kultúrmocskot.

Mindig keresd a háttér embereket : producerek, kiadók, galéria tulajdonosok, egyéb mecénások, szponzorok. Én is így tettem eddig, és szinte mindig zsidó neveket találtam.

Mivel a zsidó vallás maga is tartalmazza a Jézus ellenességet, azért tudom, hogy a gyalázkodás onnét ered. Ide kitettem az erről szóló Talmud részletet :

http://reakcio.blogspot.com/2008/01/emiatt.html

A kapcsolódó hír, ami ezt a bejegyzést ihlette :

mno.hu Egy galéria képviselői bíróság előtt felelnek a kiállításukon szereplő, Jézust gyalázó szoborért. A Gateshead település Baltic Kortárs Művészeti Múzeumában tavaly télen Krisztust erekcióval ábrázoló szobrot állítottak ki. A kínai Terence Koh „munkájának” nyílt kereszténygyalázása az egyébként szekularizált Nagy-Britanniában is felháborodást keltett. A Guardian című brit lap beszámolója szerint egy negyvenéves keresztény nő, Emily Mapfuwa a szobor miatt jó ízlés megsértése, zavarkeltés, a közvélemény felzaklatása és érzelmeinek megbántása miatt év elején feljelentést tett a rendőrségen. A hölgy úgy véli, a galéria nem merte volna ugyanezt Mohamed prófétával megtenni. A rendőrség bűncselekmény hiányára hivatkozva nem indított nyomozást, a Keresztény Jogi Központ (Christian Legal Center) azonban felkarolta az ügyet, és polgári peres eljárást indított. A tegnapi tárgyalás után az ülést szeptember 23-ig elnapolták. A társaság szóvivője elmondta, Mapfuwa hisz a szólásszabadságban, de szerinte ez a szobor nem szolgál más célt, csak a keresztények sértését és Krisztus gyalázását.

A művészet ürügyén történő kereszténygyalázás Európa számos országában tetten érhető, de nem kell messzire menni ahhoz, hogy a közelmúlt egy-két hasonló esetét felidézzük. Emlékezhetünk például Andreas Serrano 2004-es budapesti kiállítására, amelynek egyik darabja, a Levizelt Krisztus című, egy vizeletben úszó műanyag feszületet ábrázolt. Nagyobb botrányt kavart Hermann Nitsch kilenc évvel ezelőtti tárlata a kiscelli múzeumban: a keresztre feszített véres, kibelezett disznó mellett bal illetve jobb latorként két, szintén vérbe áztatott meztelen nő tűnt fel. A történelmi egyházak érthetően tiltakoztak a kastély egykori kápolnájában megnyitott kiállítás ellen. Jellemző volt a hazai balliberális média reagálása is, amely, amint az szinte kiszámítható volt, műveletlen, földhözragadt nyárspolgároknak nyilvánította a felháborodókat. Mészáros Tamás a Magyar Hírlapban pedig arról cikkezett, hogy Nitsch csupán tiltakozik „az erőszak és az embertelenség ellen – mégpedig a valódi szentség és humánum jegyében”.

A performert ünneplők azonban éppen arról feledkeznek meg, hogy Nitsch gyakorlatilag a sátán nevében történő kereszténygyalázás jellegzetes motívumait ismételte meg. Az osztrák „avantgárd művészt” sokan a kor tipikus jelenségének tekintik: harsogó ordenárésága gyakorlatilag az „alkotás” üres közhelyességét, fantáziátlanságát hivatott elfedni.
mno.hu