width Reakció Scall Fast SF Jobbik Jobbikos jobboldali nemzeti radikális érzelmű politika hírek viccek én

2008. október 13., hétfő

Világpénzrendszer

Világpénzrendszer

http://data.hu/get/575160/A_Penz_mint_Adossag.avi.html

Omlásveszély esetén kit, hogyan temet majd maga alá a törmelék, városok, vidékek lakói, a hétköznapi emberek miként tudják majd kivédeni, minimalizálni a veszteségeket. Hol található majd a ’safe-heaven’ elértéktelenedő forintjaink számára, ha az ország teniszező-golfozó Csányija napok alatt bukja aranygyapjas nyája értékének egyharmadát.

A kevésbé káros, állítólag pont most történik, hogy az amúgy is kilúgozott adófizetők pénzén szárnyal újra a tőzsde, spekulánsok milliói kuncogva gazdagodnak virtuális vagyonokkal, mert a világ jegybankjai korlátlan forrásbiztosítást ígértek a nagybankoknak, vajon miből? Az adófizető kisemberek pénzéből!!!!

Mikor ér véget az a lassan körvonalazódó rémálom, ami a folytonos fogyasztásnövekedésen alapuló önmagában paradox rendszert jellemzi, egy véges erőforrásokon alapuló űrhajón? Föld a neve.

A saját farkába harapó kígyó motívum vízió.

Az emberi kapzsiság és nagyravágyás Bábel tornyának napjai meg vannak számlálva, a következő pénzügyi évzárás újabb bedőlt hiteleket ígér, a fogyasztást serkentő gépgyártás és ingatlan-építőipar szintén nagyban feszített. A szakértők inkompetenciája nyilvánvaló, amúgy is annyira komplex a tőkeáttételekkel dúsított, döntéshozatali oldalon félautomata gépezet, hogy még maguk a keresztapa beavatottak sem teljesen értik mi történik.

Az újjászerveződő mikroközösségeké a jövő, lehetőleg közelebb a természethez mint eddig. A nagytöbbség természetesen megy a levesbe, mert nincs olyan, hogy tömegesen fenttartható életfunkció nulla hozzáadott értéken, hiszen a -pénz időérték- elmélet végérvényesen megbukott.

Óriási ébresztő ez az emberek számára, hogy ne gyűjtsenek evilági javakat ezen a földön.

Carl Gustav Jung egyik alapigazsága (igaz, Szent Pál apostol nyomán), hogy Isten archetípus, s ha megtagadjuk, „valami egészen más lesz Istenné, rendszerint meg nem felelő és buta dolog”. De Mammon csak egy szánalmas szörnyszülött, vak, süket, idióta, követői pedig hamis próféták. Az USA, Oroszország és az EU szemfényvesztő mutatványait egyre nyilvánvalóbban ugyanaz a pénzügyi oligarchia vezényli, s a lemeztelenített magyar valóság pőre valaga, hogy az OTP-s Csányi és a többi hasonszőrű neimand egyre arcátlanabbul a „politikacsináló” szerepében próbál tetszelegni.

Pedig a kufár, az uzsorás, a pénzváltó, a vigéc sohasem úr, csak urak szolgája. Nem véletlen, hogy az újtestamentumi időkben általános megvetés jutott osztályrészül mindnyájuknak. A kurvákkal voltak azonos szinten. Isten kiválasztott papjának lenni rang. A művész, a kutató, a felfedező hivatása ugyanúgy. A földműves, az iparos is értékteremtő. Ám aki csak mások pénzének számolgatására hivatott, azt csak egy teljesen eltorzult értékrend emelheti piedesztálra.
Kísértetiesen hasonló állapotokat látunk a termelő- és a szolgáltatói szférában. A furkó, félhülye góré milliárdokat kaszál rendszerint mellőzött, nyomorban elfonnyadt tudósok, feltalálók eredményeiből.

A telhetetlen és gátlástalan profitéhség ocsmány jellemhiba. A hörcsögszerű gyűjtögető életmód röhejes. Akkor meg miért búsulunk, ha összedől valamelyik disznóól? Magyarország lakossága úgyis alsógatyáig eladósodott,

Ingatlanügynökök mondják, az eladásra váró házak, lakások közül tízből kilenc jelzáloggal terhelt. A háztartások háromnegyedében a havi nettó bevétel több mint fele a törlesztenivaló különféle bankok felé. A többi a közüzemi díjak kiegyenlítésére jó, ha elegendő – lélektani rejtély, mi a lópikulából élnek. Aki hitelt kap, kár szépíteni, szabályos jobbágyszerződést ír alá. Nem beszélve arról, a magyar pénzvilágban minden második forint úgymond „spekulatív tőke” csak papíron létezik. Nekem nincs adósságom, de nincsen komoly bankbetétem sem, mint ahogy nincsenek részvényeim sem, így L. F. Céline-nel együtt mondom, „semmit se veszítünk, ha a háziúr háza leég”.

A "grófi szérűn" című vers is pont erről szólt.

Mit mondjak, felemelő érzés a rettentő Gólemet a földön fekvő otromba agyagbábúként látni! Akkor is, ha előbb-utóbb talpra állítják az agyafúrt spekulációk. Most kiderült, vannak sebezhető pontjai. Talán valami lényegileg új kezdődik civilizációnkban, egyelőre még csak kósza, bizonytalanul körvonalazódó igény formájában. Talán a nem lebecsülendő helyi értékeink újrafelfedezésére hivatott, a globális rabszolgaság szabványember-maskarájától megváló, szabad és büszke individuumok születésének pillanatai ezek.

Simó Endre, a Magyar Szociális Fórum – Szociális Kerekasztal szervezőjének beszéde a Magyar Kommunista Munkáspárt által 2008. október 11-én, a budapesti József Attila szobornál „Elég volt!” címmel szervezett gyűlésen

Jó együtt lenni Veletek! Az ember szívesen fog kezet olyanokkal, akik tetteikkel bizonyítják, hogy a dolgozók és a nélkülözők oldalán állnak. Közös sikerélmény, hogy meghátrálásra kényszerítettük ezeket itt a Házban. Társadalmi ellenállással, nemzeti összefogással megakadályoztuk, hogy üzleti alapokra helyezzék az egészségbiztosítás rendszerét. Ahhoz képest, hogy milyen kicsik vagyunk, igazán nagy dolgot műveltünk! Nem? Egy egész országot állítottunk magunk mellé helyes szövetségi politikával. Senkitől sem azt kérdeztük, hogy hisz-e Istenben vagy sem, vagy hogy milyen tagsági könyvet hord a zsebében. Egyszerűen azt mondtuk, hogy nincs baloldali meg jobboldali egészség, hanem emberi egészség van. Nincs baloldali és jobboldali megélhetési gond, hanem közös megélhetési gond van. Az emberek nagyon pozitívan reagáltak erre a hangra, és miközben egész Európában privatizálják a közszolgáltatásokat, idehaza egy életbe vágóan fontos területen sikerült megvédeni a közöst.

Merítsünk erőt belőle a további harchoz! Tanuljuk meg, hogy a szebb jövő lehetősége saját magunkban rejlik! Embert, társadalmi haladást, nemzeti felemelkedést szolgálni csak olyan tud, aki nem téveszti szem elől a célt: a közösségi érdeket, és kész összefogni érte másokkal.

Most, amikor pénzügyi válság vihara söpör végig a világon, különösen fontos egymásba kapaszkodni, nehogy felkélhessen az ősi rossz, a bajvető gonosz, ahogyan költőnk írta. Mert hiszen ez a kormány semmit sem tesz ellene! Úgy tesz, mintha tüzet oltana, s közben olajt önt a tűzre. Be akarja fagyasztani a béreket, és közben hagyja, hogy elszabaduljanak az árak. Kirekesztették a szakszervezeteket még a puszta egyeztetésből is: Gazdasági Egyeztető Fórum néven olyan testületet hoztak létre, amelyben csak a gazdasági és a pénzügyi guruk kaptak helyet. Ahelyett, hogy munkához és megélhetéshez juttatnák azokat, akik napi megélhetésükért küszködnek, megengedik, hogy kivigyék a profitot az országból. Ahelyett, hogy a legszerényebb jövedelműeket támogatnák, hagyják, hogy négy fős családok 25-30 ezer forintból tengődjenek. Szentgotthárd bezárt, összeroppanóban a forint, növekszik a munkanélküliség, nulla felé közelít a gazdasági növekedés. Ám nem az ember a fontos, hanem a profit. Éljen a konvergencia program, éljen az euró, te pedig törődj magaddal, tán az Isten is megsegít!

NÁTÓ-ék pedig idejöttek, hogy ne csak támogassák ezt az antiszociális politikát, hanem jelezzék, érdekeltek földrajzi kiterjesztésében is! Rakétát telepítenek Lengyelországba, be akarják vonni a katonai tömbbe Grúziát és Ukrajnát, a magyar politikai elit pedig tapsikol nekik, ahelyett, hogy köztes helyzetünkből kiindulva kollektív európai biztonságra törekedne! Mintha nem tudnák, mivel járhat két tűz közé kerülni itt, Európa Szívében! Ahhoz, hogy a jövő ne az idegen érdekek kiszolgálóié legyen, hanem azoké, akiknek otthonuk ez a haza, helyre kell állítanunk nemzeti önrendelkezésünket és nemzeti szuverenitásunkat! Megálljt kell parancsolnunk azoknak, akik önös érdekeiknek rendelik alá Magyarország fejlődését! Gátat kell vetni a magyar föld kiárusításának! Vissza kell szerezni a kiárusított nemzeti vagyon java részét! Még pedig olyan áron, amilyenen eladták!

Tudnunk kell: a világválsággal nem merülnek ki a neoliberális kapitalizmus tartalékai. Válsághelyzet van, nem forradalmi helyzet. Ebből kell kilábalni. Ésszel, a rendszer kiigazítását célzó új társadalompolitikával. A Magyar Szociális Fórum – Szociális Kerekasztal rendszerkorrekciós stratégiája arra irányul, hogy gyorsuljon a gazdasági növekedés, módosuljanak az elosztási viszonyok a dolgozók, a nélkülözők, a kis- és közepes vállalkozók javára, korlátozzák a multik kiváltságait, és számon kérjék tőlük a szerződésben foglaltak teljesítését, köztük a szakszervezeti jogokat. Új egyensúlyt akarunk tőke és társadalom között, az utóbbi javára.

A válságból nem csak rossz irányba lehet kilábalni, hanem haladó irányba is. Ahhoz, hogy eleget tegyünk ennek a történelmi feladatnak, össze kell szednünk minden tudásunkat, és képességünket, hogy kiszélesítsük a demokratikus erők táborát, és a nép javára cselekedjünk mindenkivel, akinek drága ez a haza és a nemzet jövője!

2008. október 12., vasárnap

Kollektivizmus és Individualizmus

Kollektivizmus és Individualizmus

A turbókapitalista indusztrializmus épp azokat a célokat semmisíti meg, amelyeket a feltevések szerint szolgálnia kellene.

A világ tanácstalan a kiút tekintetében. A parlamentarizmus és a demokrácia hanyatlik.

Franciaországban a Saint-Simonisták körében bukkant fel először a ’szocializmus’ szó, 1831-ben, s az egyetemes szimpátiát, a nemzetet összetartó természetes közösségi érzést és tetteket jelentette, szemben az egoizmussal, az ’individualizmus’ ellentéteként.

A társadalom olyan lény, amelynek megvan a saját célja, megvannak a saját folyamatai, amelyek egyértelműen meghatározzák annak jövőjét - a körülményeket is, melyben az egyén él, - ÉS ÍGY AZ EGYÉN JÖVŐJÉT IS - tehát megengedhető, hogy az egyéni észt túl függetlennek és túlságosan mozgékonynak találjuk ahhoz, hogy fenntartás nélkül rábízhassuk a közösség sorsát.

Az egyéni ész az ember legrosszabb tulajdonságait a szubjektum szintjéről próbálja objektív racionalitásnak beállítani, az önzést látja az egyetlen "racionális" viselkedésnek.

Vegyük Japánt például, azért pont azt, mivel maga Hitler is tanulmányozta az ottani társadalom felépítését, sajátosságait. Japánban a kollektivizmus ma is megvan a társadalomban, az a kollektivizmus, amelyet a német nemzeti szocializmus is hirdetett - és meg is valósított.

No, csak hogy link is legyen : bár ez ide félig meddig off topic dolog

Még az építészeten is látszott a kollektivitsta jelleg - az a kollektivista jelleg, ami még megvolt az antik római időkben. Amikor az eltűnt, el is kezdett hanyatlani a Római Birodalom.

http://thirdreichruins.com/

A társadalmi normákból következő japán oktatási rendszer az együttműködésre helyezi a hangsúlyt és nem a újításra, önmegvalósításra. Az innováció első lépcsőfokát (ötlet) követően a csoportmunka minősége a döntő. Sokkal, de sokkal hatékonyabban működik egy kollektivista társadalomban a csapatmunka, mint bármely más individualistában. Ezt bizonyítja Japán három évtizedes irdatlan növekedése. Az utóbbi évtizedben jellemző stagnálás is főleg gazdasági strukturális, mintsem kulturális jellegű. Való igaz az is, hogy nagyon újító ötletek csoportellenesnek hathatnak, azonban ezt tudatosan lehet kezelni, és véleményem szerint könnyebb kezelni, mint az individualista társadalomban a csoportfolyamatokat. Ott ugyanannyi lakosra fele annyi rendőr jut, mégis töredéke a bűnözés mértéke, mint bárhol Európában, az USA-ról nem is beszélve.

Egy kollektivista társadalomban, mint amilyen a japán is, jellemzően hatékonyabban működnek a csoportok, mint egy individualista társadalomban. Mégpedig olyan egyszerű okoknál fogva, hogy a közösségi cél elérését a saját céljaik elé helyezik, motivációik között a csoport eredményességének az elérése, a csoport megbecsülésének a növelése áll. Sokkal kevesebb energiát kell a vezetőknek és a beosztottaknak is a csoporton belüli diszfunkcionális konfliktusok kezelésére fordítani, mint mondjuk egy amerikai vagy magyar emberekből álló csoport esetében.

Egy mai vállalat, vagy bármely szervezet, vagy egy régió, vagy akár egy egész nemzet csakis hatékony csapatmunkával lehet versenyképes, megfelelően hatékony és eredményes. És a kollektivista szociokulturális talaj éppen itt nyújt előnyt a japánoknak.


Nálunk mi van? Dögöljön meg a szomszéd tehene is, de ha már egyáltalán van valamije ami nekem nincs, a szomszédja feljelenti az apechnél... Nincs összetartás!

Az az igazi
elnyomása az egyéneknek, ha arra vannak kötelezve, hogy korlátlanul versenyezzenek egymással.

Ezt hívják könyöktársadalomnak, ez van ma nálunk. Hiányzik belőlünk a társadalmi szintű gondolkodás, a kooperatív magatartás. Ezért nincs sokaknak nemzettudatuk.

Mellesleg ott a korrupciót nagyon szigorúan büntetik a törvények - és az íratlan törvények is. A konfucianista elvek szerint a közösség érdeke azért kell, hogy az egyén érdeke előtt álljon, hogy végső soron az egyén egy JOBB társadalomban élhessen - TEHÁT AZ EGYÉN IS JÓL JÁR A VÉGÉN. Konficiusz tanításait újabban Kínában is komolyan veszik - Kínában, ahol a súlyosabb korrupciót HALÁLLAL büntetik.

Most gondoljunk bele, nálunk miért tud így elszemtelenedni a politikai és gazdasági elit. Igen, azért, mert NEM ISMERJÜK EL magát a közjó fogalmát - már magát a felvetést is kommunistának hívják! Hányszor olvastam álkonzis, meg neolib cikkekben azt, hogy "ez csak kádári nosztalgia, fel kell nőni". Hol is olvastam ezt? Neo a konzervatóriumban, hmm, van esetleg valami ilyesmi nevű blog, aminek a szerzői a judapesten beszélgetnek egymással a kommentek közt (ergo ZSIDÓK)? XD

A hazudozásukért jól megfizetett nagyképű nyeglék odamondogatása szerencsére az értelmesebbekre úgy sem hat, az érzelmesebbekre meg még úgy sem. :-)

Mire képesek a japánok:

Egyedül: semmire

Ketten: elkezdik szervezni a munkát, így egy kicsit sikerül is haladni

Többen: vezetőt választanak, megszervezik a munkát, hegyeket mozgatnak meg

Mire képesek a magyarok:

Egyedül: hegyeket mozgatnának meg, de félbehagyják, mert egyedül kevesek a nagyratörő terveik megvalósításához, sőt, már magához a tervezéshez IS. Mert az
individualizmus csapongva keresi a tökéletességet, amelyet persze így sosem ér el.

Ketten: már elkezdenek vitatkozni, hogy ki döntsön, kinek van igaza, de azért még jutnak valamire

Többen: végig vitatkoznak, semmire sem jutnak


A hatékonysághoz azért még annyit, hogy nem véletlen találták ki a csapatmunka azon típusát, amikor nem "munkaidő" van, hanem megoldandó feladat: a csapat (nem egy ember) kap egy feladatot és egy határidőt. Úgy oldja meg, ahogy akarja, úgy osztja fel a munkát a tagjai között, ahogy akarja. Tapasztalatok szerint a legtöbb kreatív ötlet ilyen módon keletkezik - ráadásul a dolgozók is sokkal jobban érzik magukat.

Megvan az a tudatuk, hogy ha baj van, számíthatnak egymásra. Csoportban, egységben az erő.

Nálunk ellenben csak magára számíthat az ember, így könnyebben
a padlóra kerül érzelmileg is
.

Bizony, a kollektivizmusban is van ego, és van kreativitás, csak másmilyen minőségben és mennyiségben. A keleti társadalmak kooperatív kollektivista társadalmak, ahol az egyének csoportba integráltsága messze magasabb, mint az individualista nyugati társadalmakéban. De ez nem jelenti azt, hogy ne lennének erős személyiségek, csak a társadalmi létüket jobban meghatározza a csoport, mint nálunk.


És a pénzről is essék szó.
Japánban tudnak félretenni az ottani fizetésükből. Az éves fizetett szabadságukon felül 28 olyan szabadnapjuk van, amik nemzeti ünnepek - nálunk hol van ennyi? Még a németeknél sincs, pedig ott meghagyták a hagyományos katolikus keresztény ünnepeket, köztük a szentekhez kapcsolódó ünnepeket.

A japán a félretett pénzéből évente egyszer vagy kétszer külföldre megy nyaralni
. Akár HETEKRE.

A nyáron több alkalommal is láttam japán turistákat, és nem Budapesten, hanem a Balatonnál, és még a lakóhelyemen is. A magyar ember meg 10 évente jut el a Balatonra, mert ugye az olcsó SZOT üdülőket el kellett kótyavetyélni a szoci-közeli holdingoknak. Ötcsillagos luxus wellness hotelre meg nem telik a fizuból, ugye. A kempingeket pedig lassan felszámolják.


A juppie effektust is említeném még példának, ahol az alsóbb rétegek számára megfizethetetlen pénzes elitgimikben-elitegyetemeken tanuló arcok az iskolából kikerülve 5 év alatt befutnak, és a globalizmus lelkes szekértolói lesznek - a saját népük felsőfokon kiképzett ellenségei.

Ha megnézzük a nyugati individualista kultúrát, akkor láthatjuk, hogy ugyan ELVILEG megvan a helye az alulról jövő véleményeknek is, de a gyakorlatban ez a hely leggyakrabban a kuka - én inkább a felfelé nyalni, lefelé taposni "filozófiát" vélem felfedezni kis hazánkban.

Ami meg a másik : itthon egy egyénnek mivel van több beleszólása a köz ügyeibe, mint egy japán embernek?

Élhet viszont a kialakult káoszban, fogódzó nélkül, ahol ember embernek farkasa, azaz homo homini lupus.

Az individualizmus végül is zsákutca, mert társadalomellenes életérzést fejez ki.

Az individualizmus alig leplezett formában kísérli meg elnyomni és megsemmisíteni az egyént és az egyéniséget. Az úgynevezett individualizmus a társadalmi és gazdasági laissez faire; a tömegek kizsákmányolása az osztályok által törvényes csalással, szellemi lealacsonyítással, s a szolgalelkűség rendszeres sulykolásával, amit "oktatásnak" neveznek. Hiszen a rendszer kiagyalói szerint mindent el kell fogadni, amit oktatnak, mert az az "elfogadott". (érvelési hiba, amelyben egy állítás önmagára hivatkozik érvként!)

Ez a romlott és elferdült "individualizmus" az egyéniség kényszerzubbonya. Ez változtatta az életet lealázó versenyfutássá a külsőségekért, a birtoklásért, a társadalmi presztízsért és hatalomért. Legmagasabb rendű bölcsessége a "meneküljön, ki hogy tud".

Ez a neolib individualizmus szükségképpen a legnagyobb modern rabszolgasághoz, a legdurvább osztálykülönbségekhez vezetett, ez hajtott milliókat az elnyomorodásba. A "robusztus individualizmus" azt jelenti, hogy minden "egyéniség" az uraké, miközben a népet valamiféle rabszolgakasztba sorozzák be, hogy egy maroknyi önző "felsőbbrendű embert" szolgáljon. Az USA képviseli talán a leginkább ezt a fajta individualizmust, amelynek nevében erényként védik és tartják fenn a politikai zsarnokságot és a társadalmi elnyomást; miközben az ember minden törekvését és kísérletét, hogy szabadságra és társadalmi lehetőségre tegyen szert, "amerikaiatlannak" és károsnak minősítik ugyanennek az individualizmusnak a nevében.

Így működik a tőzsde is, az egyéni érdekeket SEMMI sem szervezi egy szilárd, stabil rendszerbe - aztán ha kitör a hisztéria, beindul a részvényeladás, és a betét-kivétel, melynek következtében bedől a rendszer.

Attól sem lehet eltekinteni, hogy miként írtam, a világban forgalomban levő pénznek csupán EGY százalékára van BÁRMILYEN fedezet - a többi csak lufi, papírra nyomtatott fizetési ígéret.

Ebben a liberális álértékeket (soha meg nem valósítható, de jól hangzó esélyegyenlőség, tolerancia, stb.) fétisként tisztelő napi valóságban van, aki még felemeli a szavát a hagyományos valódi értékek mellett, amelyek nem csak az egyén, de a közösség védelmében is alakultak ki többezer év alatt. A liberálisok azt felejtik el, hogy az ember nem egyedül él, közösségben létezik, és ugyan érthető az egyénnek a közösség elé/fölé helyezése a felvilágosodás okán, de egyáltalán nem helyes és követendő elképzelés!

Népesség szempontjából is a kollektivistaként számon tartott társadalmak vannak fölényben, ugyanis egész Ázsia jellemzően kollektivista, még India is, ami inkább egy fajta speciális keverék, de még Dél-Amerikában is találhatóak egyértelműen kollektivista társadalmak. A világban kisebbségben vagyunk az individualizmusunkkal.

Ami amúgy eredendően a szabadkőművesség (Franciaországban Grand Orient volt a nevük) által létrehozott "francia felvilágosodás" máig nagy hatást gyakorló terméke.

Azt is tudja mindenki ugye, hogy a francia forradalom mekkora hatással volt az akkor még gyarmat Észak - Amerikára is. Az USA létrejöttekor keletkezett Függetlenségi Nyilatkozat megszövegezése kis túlzással annyi volt, hogy lefordították a francia forradalomban keletkezett államelméleti írásokat... :-)

Ide beszúrom ezt a vicces kis színes hírt, hogy láthassuk, ők még sokkal jobban el vannak adósodva, mint mi. Mi is ugyanazoknak a bankároknak tartozunk, mint ők, amúgy.

Kiakadt New Yorkban az amerikaiak Nemzeti Adósságszámláló Órája.

Eddig nem volt vele baj, amikor viszont szeptember 30-án át kellett volna lépnie a tízbilliót, azaz a 10 000 000 000 000-t, kifogyott a nullákból, így nem tudta tovább számlálni az összeget, azóta nem tudják egy pillantásra megállapítani az amerikaiak, mennyivel tartozik hazájuk.


A mutatót még 1989-ben állították fel, amikor az amerikai adósság átlépte a 2,7 billió dollárt. A tulajdonosok közölték: hozzáadnak még két nullát az órához, így ezerbillióig, azaz billiárdig, tíz a tizenötödikenig tud számolni majd a tábla.

Douglas Durst, a számlálót feltaláló Seymour Durst fia reméli, hogy 2009 elején le tudják cserélni egy hosszabbra a Manhattanben, a 1133-ik sugárúton található szerkezetet.

2000 szeptemberében már egyszer letakarták egy piros-fehér-kék függönnyel, amikor 5,7 billió dollárnál problémák támadtak az óra működésével. 2002 júliusában leszedték a függönyt, és a szám 6,1 billióra ugrott. Az óra 2004-ben költözött a jelenlegi helyére a Times Square-ről.

Addig is, míg a 2009-es plusznullák megérkeznek, a számláló dollárjelét egyesre cserélték. Az összadósságot mutató szám alatt van egy kisebb szám is, ez a tartozás egy családra eső összegét mutatja, ami valahol nyolcvan- és százezer dollár között van - ez 15-20 millió forintot jelent.

A bankoknak nyújtott hétszázmilliárd dolláros kormányzati segítség miatt egyes közgazdászok úgy vélik, az Egyesült Államok adóssága akár a 11 billiárd dollárt, azaz a kéttrillió forintot is meghaladhatja.

2008. október 9., csütörtök

Nincsenek is zsidók :-)

Nincsenek is zsidók :-)

"A zsidó nép fogalma mesterséges találmány"

Senki sem lepődött meg jobban, mint maga Shlomo Sand, hogy tudományos könyve tizenkilenc hétig az izraeli sikerkönyvek listáján szerepelt, és a történelem professzor sikeres lehetett, annak ellenére, hogy könyve megkérdőjelezi Izrael legnagyobb nemzeti tilalmát.

Dr. Sand szerint a zsidó nemzet fogalma - amely indoklásul szolgált arra, hogy a zsidó nemzetnek szüksége van egy biztonságos lakhelyre - nem más, mint egy valamivel több, mint száz évvel ezelőtt kitalált mítosz. Mint ismeretes, Izrael állam létrehozásának szükségességét, ez a mítosz támasztja alá. Dr. Sand, a Tel Aviv Egyetem professzorának szűkebb szakköre Európa történelme. Dr. Sand jelenlegi könyve a történelmi, és a régészeti kutatások eredményeinek széleskörű alkalmazására épül. A könyv nem csak a zsidó nemzet fogalmának valószerűségét vonja kétségbe, hanem több - ugyanolyan ellentmondó állítást is tartalmaz. Dr. Sand többek között azt is állítja, hogy a zsidókat soha sem űzték ki a Szent Földről, s a mai zsidók többségének nincs történelmi kapcsolata azzal a földdel, amelyet ma Izraelnek neveznek.

Dr. Sand szerint, a mai Izraelnek a palesztinokkal való jelenlegi viszályának kérdésében, az egyedüli politikai megoldás a zsidó állam megszüntetése. Úgy tűnik, hogy a "Hol, és mikor találták fel a zsidó nép létezését?" c. könyv izraeli sikerének története megismétlődik világszerte. A múlt hónapban megjelent francia fordítás rohamosan fogy, és máris három utánnyomást igényelt. A könyvnek, egy tucat másnyelvű fordítása is folyamatban van. A könyvnek az Amerikai Egyesült Államokban jövőre tervezett kiadással kapcsolatban, a Verso Kiadó, az Izraeli Lobby részéről támasztott nehézségekre számít. A szerző szerint, Izraelben, ha nem is üdvözlik a könyv megjelenését, legalább érdeklődnek a könyv mondanivalója iránt. Tom Segev, Izrael egyik kiemelkedő újságírója "lenyűgözőnek, és állásfoglalásra késztetőnek" nevezte a könyvet. Dr. Sand szerint, a saját kollégái húzódoznak a könyv következtetéseinek általános elfogadásától. A fentiektől egyedül Israel Bartal, a Jeruzsálemi Héber Egyetem, zsidó történelem tanára. Bartal, a Haaretz izraeli napilapban nem tett különösebb erőfeszítést.

Dr. Sand érveinek, és bizonyítékainak megdöntésére. Bartal e helyett a történelmi szakmát védelmezte, és azt igyekezett bizonyítani, hogy az izraeli történészek ezekben a kérdésekben nem olyan tudatlanok, amint azt Dr. Sand állítja. A könyv ötlete régen megszületett, mondja Dr. Sand, de mindmáig várt vele. "Nem állíthatom, hogy különösebben bátor lettem volna, a könyv megjelenését illetőleg. " "Megvártam, amíg rendes egyetemi tanári státust szereztem. Izraelben nagy ára van annak, ha valaki ilyen, és ehhez hasonló nézeteket terjeszt." Dr. Sand fő érve szerint valamivel több mint száz évvel ezelőtt a zsidók csak a közös vallás alapján tekintették magukat zsidóknak. A huszadik század elején a cionisták elvetették ezt a nézetet, és a nemzeti történelem megalkotásához láttak - amely arra az kitalált állításra épült, hogy a zsidók a vallástól függetlenül is önálló népként léteztek.

Dr. Sand szerint, a zsidóknak, a vallási alapú meghatározása alapján, a judaizmus eszméjétől idegen volt az a gondolat, hogy a zsidóknak vissza kell térniük az Ígéret Földjére. "A cionizmus megváltoztatta Jeruzsálem gondolatát. A cionista mozgalmat megelőzően, a szent helyek a vágyakozás helyeit jelölték meg, nem pedig a tényleges lakóhely lehetőségét. A zsidók 2000. évig nem azért maradtak távol Jeruzsálemtől, mert oda nem volt lehetőségük visszatérni, hanem amiatt, mert vallásuk megtiltotta nekik az oda való visszatérést a messiás eljöveteléig.

" A legnagyobb meglepetést a Biblia korabeli régészeti leletek tanulmányozása okozta. "Nem vagyok cionista, de ugyanúgy mint a többi izraeli, én is azt feltételeztem, hogy a zsidók egy Júdeában élő nép volt, akiket a rómaiak onnan időszámításunk kezdete előtt 70-ben száműztek. "Amikor, azonban a bizonyítékokat kezdetem vizsgálni rájöttem, hogy Dávid, és Salamon királyságai legendák. "Ugyanaz a helyzet a száműzetéssel is. A zsidóság mibenléte a száműzetés nélkül nem magyarázható meg. Amikor, azonban a száműzetésre vonatkozó történelmi bizonyítékok után kezdem kutatni, kiderült, hogy erre vonatkozó bizonyítékok nem léteznek.

Egyetlen egy sem létezik." Ennek az az oka, hogy a rómaiak nem száműzték a népeket. Mi több, a zsidók Palesztinában hatalmas többségükben földművelők voltak, és minden bizonyíték arra utal, hogy azok földjüket soha sem hagyták el." Dr. Sand, szerint egy másik elmélet sokkal elfogadhatóbb: A száműzetés a keresztények által kitalált mítosz volt, amelynek az volt a szerepe, hogy a zsidókat megtérítsék a keresztény vallásra. "A keresztényeknek az volt a célja, hogy a zsidókat meggyőzzék, arról, hogy elődeiket bűneik miatt száműzte az Isten." Ha, tehát nem volt száműzetés, hogyan lehetséges, hogy olyan sok zsidó élt szétszóródottan a világszerte, mígnem a modern zsidó állam haza nem hívta őket."?

Dr. Sand szerint, a kereszténységet megelőző, és az azt követő is, a zsidó vallás hittérítő vallás volt, és nagy szüksége volt a megtértekre. "Ez korabeli római forrásokkal bizonyítható." A zsidók járták az akkori világot és térítettek, leginkább Jemenben, és észak Afrika berber törzsei között. Századok múltán, a mai Dél - Oroszország területét magába foglaló egykori a kazár birodalom lakossága tömegesen áttért a zsidó vallásra. Innen származnak a kelet európai Askhenazi zsidók. Dr. Sand felhívja a figyelmet arra, hogy ezekben a kérdésekben az izraeliek a tömeges tagadás állapotában vannak. A közelmúltban a sajtó részletesen beszámolt a Káspi tenger közelében lévő kazár birodalom fővárosának leleteiről. A legnépszerűbb izraeli újság, a Yedioth internetes honlapján vezércikk jelent meg a következő címen: "Az orosz régészek megtalálták a rég elveszett zsidó fővárost."

Egyetlen újság sem írt a fenti leletnek a jelenlegi zsidó történelemfelfogást érintő jelentőségéről. Ma nem így tanítják az izraeli iskolákban, de a cionista vezetők többsége, beleértve s Izrael első miniszterelnökét, Davis Ben Guriont is, még hitte, hogy a mai palesztinok, a helyben maradt eredeti zsidók leszármazottai, akik később áttértek a muzulmán vallásra." Dr. Sand annak tulajdonítja az izraeli történészeknek, a saját könyvében feltárt adatokkal, és érveléssel való egyértelmű azonosulását, mert az egyetemeken tanított "Zsidó történelem" építménye olyan mint egy kártyavár. Dr. Sand szerint, Izraelben a történelem tanítás problémái abból adódnak, hogy az 1930-as években a történelmet két részre osztották: általános történelem, és zsidó történelem.

A zsidó történelemnek ezek szerint külön tárgyköre van, mert a zsidó tapasztalat egyedülállónak minősül. Ezzel ellentétben, azonban nincs külön zsidó politikai tudományi, vagy zsidó szociológiai katedra. Csak a történelmet tanítják a fenti módon, és ez lehetővé tette a zsidó történelemtudósoknak a saját világukba való elszigetelését, és nem kötelezte őket a korszerű kutatási módszerek alkalmazására. "Engem Izraelben amiatt bírálnak, mert az európai történelem szaktanáraként zsidó történelemmel foglalkozom. Egy ilyen könyv megírására, azonban azért is fontos, hogy a világszerte elfogadott modern kutatási módszereket a zsidó történelemre is alkalmazzuk"- jelentette ki Dr. Sand.

Eredeti, angol nyelvű szöveg: http://www.zmag.org/znet/viewArticle/19090 Jonathan Cook, Jeruzsálemben élő író, és újságíró, akinek legújabb könyve: Israel and the Clash of Civilizations" (Izrael és a civilizációk harca) a Pluto Press kiadásában jelent meg. Jonathan Cook Honlapja: www.jcook.net http://www.jcook.net

[Forrás: a hamarosan (Október 23.) újrainduló Nemenyi.Net]

2008. október 8., szerda

Bérbefagyasztás

Bérbefagyasztás
2006 július 22. mno.hu Alkotmányos próba. Alkotmánybírósághoz (AB) fordul az Autonóm Szakszervezetek Szövetsége, mivel Sólyom László köztársasági elnök aláírta az Új egyensúly programot. A konföderáció szerint a kormány megszorító intézkedéseivel oly mértékben beavatkozik a munkajövedelmekbe, hogy az már sérti a munkavállalók alapjogait.
Sokan örülnének ha sok adót vonhatnának a fizetésükből, mert ugye akkor nagyon jól keresnének.

A valóság az, hogy nagyon kevesen keresnek rengeteget, és ők sem munkával, a többség pedig a megélhetési költségeknél kevesebbet, emiatt eladósodik.

A neolib ideológiából eredő bérstruktúra konzerválja a jelenlegi állapotot, tehát akinek akár csak néhány százalékkal elmarad a jövedelme a megélhetési költségeitől, annak hosszú távon vagyonvesztésben lesz része.

A nyugdíjasoknak még durvább lesz, a nyugdíj eleve csak 70%-a a munkabérnek, és ezt is befagyasztják most. 1%-os emelés lesz csak novemberben. Tehát nekik sem lesz pénzük.

A sokat emlegetett svájci indexálás azt jelenti, hogy felerészben az infláció, felerészben a béremelések üteme adja a nyugdíjak százalékos emelését.

De a béreket is befagyasztják jövőre, vazze!

Lesz ingatlanadó? Akkor aztán könnyen behálózzák majd őket a bankok a leginkább hullarablásra emlékeztető életjáradék ajánlataikkal. Az idős ember halála után nem a gyerekei, hanem a bank "örökli" a családi házat. Ha valakinek a jövedelme az átlagnál csak egy picivel volt jobb, a 2006-os drasztikus adóemelés garantáltan deficitbe taszította.

A jövő évi bérbefagyasztás nemcsak az állami, közalkalmazotti szférára, tehát pl. a tanárokra, de a nagytőkés munkaadói szférára is kiterjed, mivel velük is konzultál a kormány. Azaz hát, ők is lepaktáltak gyurcsánnyal.

Amúgy a befagyasztás REÁLÉRTÉK CSÖKKENÉST jelent, nem mást.

A multi cégek nyeresége nemrég nyilvánosságra hozott adat szerint közel ötezer milliárd forint, miközben a központi költségvetés összes bevétele 7102 Mrd Ft.

A dolgozók jövedelmének alacsony szinten tartásában azok érdekeltek, akik profitot vágnak zsebre a vállalkozásokból: a tulajdonos urak és hölgyek. Minden nettó bérforint nekik hárommal kevesebb nyereségforint. A bérek alacsony szinten tartására legalkalmasabb eszköz a munkanélküliség, ami ugye van. Ilyen szabályok mellett sem most, sem jövöre, sem 2020-ban nem lesz jobb a többségnek. Minden nap, ami a jelenlegi kormány irányítása alatt telik, elvesztegetett idő. Tehát aki munkanélküli, ne is reménykedjen abban, hogy majd "lesz jó állása", mert itt, és a (világon máshol is) a munkanélkülieket azért tartják, hogy azokból cserélgessék az éppen aktuális éhbérért robotoltatott milliókat.

Magyarországon a kapitalizmus egyik legrosszabb válfaját a tőkefelhalmozás korát éljük, ahol az értékteremtő munkának (munkásnak) nincs becsülete, anyagi és erkölcsi elismerése. Értékként nem az egyik polcról a másikra rakom hasznot és a spekulációs tőzsdei pénzmozgásokat, lenyúlások politikáját, azaz a magyar gazdasági lufit értem, amit olyan "szépen" épít a tanult diplomás elit.

Kulturált országokban NEM nemesi előjogként kezelik a diplomát. Természetes, hogy egy szakmunkás jól keres. Akár jóval többet, mint a 3 diplomás főnöke.

Nomeg, melyik diplomát értékeli ez a rendszer, hát nem azt, ami a társadalom számára hasznos tevékenységre szól, nem a mérnökit, vagy az orvosit, hanem a marketingest, kommunikációst, politológust, szociológust, és pénzügyi szagembert XD. Az üzleti főiskolák nem értelmiségieket nevelnek ki, hanem globalista janicsárokat, a közgazdaság vallás modern papjait.

Persze nem kötelező mindent elhinni, amit az ilyen helyeken tanítanak, de sajnos sokan készpénznek veszik az ott elhangzó dolgokat, mert szerintük pl. Bokros "ért hozzá".

Jaja. Az egész világot megszálló, fedezet nélküli játékpénzen (a világban forgalomban levő pénzeszközök 1%-ára van bármiféle fedezet - ezért IS van válság) hatalom jó pénzen kitartott propagandistája, ért hozzá, hogy a fiataloknak bemagyarázza, miért jó az nekik, ha rossz.

Ez bizony globalista káderképzés, és itt is igaz : a politológus, szociológus TUDJA, hogy ha neolib ellenes, vagy netán judaista ellenes, és kimutatja, röpül az állásából, munkanélküli politológus meg annyi van, hogy Dunát lehetne rekeszteni velük.

Megjegyzem az emberi tényezőket, logikát, intelligenciát alapul véve, semmi jelentősége nincs az iskolai végzettségnek.

Lehet valakinek akár három diplomája is, ha szarember, mondhatjuk úgy is, hogy akkor háromdiplomás szarember.

2008. október 7., kedd

Nem szélsőséges hanem radikális

Nem szélsőséges hanem radikális

A "tarka marhákról" még annyit, hogy a nemzeti radikális oldal olyan apropójú demonstrációkat szokott tartani, hogy ugyan ne késelje már meg az utolsó putriscigány a MAGYART. Ugyan ne verjék már agyon a MAGYAROKAT a rendőrök. Ugyan ne használják ki teljesen a MAGYAr munkásokat, és préseljék ki a szart is a MAGYAR munkavállalókból. Ugyan ne gyalázzák, és becsméreljék nonstop a MAGYAR kultúrát, és a MAGYAR jelképeket. Lehetne sorolni.

A "tarka marhák" meg mindez ELLLEN demonstráltak. Szóval innentől nincs miről beszélni. Szerintük szabad itt mindent, ami a magyarok és a magyar értékek ellen irányul, mert hát tolerancia, meg liberalizmus, meg a kurvaanyátok. De ha a magyarnak ez nem tetszik, netán fel is lép ellene, akkor az szerintük "erőszak".

A tarkamarhák felvonulásának biztosításában részt vett az in kal security, és a készenléti közrendvédelmi akciócsoport nevű roma szervezet. Aha. Szóval a felfegyverzett (!!) In-Kal-nak, ill. a KKA-nak ezt szabad, a fegyvertelen (!!) Magyar Gárdának pedig nem. Értem én !

A magyarság mindig befogadó /nem kirekesztő/ volt az évezredek során. Soha nem volt homogén. Törzsek laza szövetsége. A Kárpát medencében ráadásul más népeket is befogadtunk a Szent Korona alatt egyesítve.

De azért hülyék nem vagyunk, hogy ne vegyük észre, itt most másról van szó.

Persze lehet tutyimutyizni, meg mondani, hogy "majdazelőrehozottválasztás", meg "majdazorbán", de ebből lófasz se lesz, ezt mindannyian tudjuk. És teljesen megértem azokat az embereket, akik csalódtak és maximálisan betelt a pohár a politikusok és a parlamenti pártok hazudozásaival, mocsokságaival, árulásával. És saját maguk akarnak tenni, mert pontosan tudják, hogy más nem fog értük, és másban nem is bízhatnak. És ha ők összegyűlnek, sokan, az csak akkor ér valamit, ha erőt is mutatnak! Különben senki le se szarja, sőt még ki is röhögi őket.

Így volt ez az 1920-as évek elején is, a trianoni tárgyalások idején. Amikor a magyar/székely csapatok állták a sarat a kisantant ellen, akkor a "párizsi urak" is engedékenyebbnek, meggyőzhetőbbnek bizonyultak a területi tárgyalásoknál. De amikor Károlyi a vörös gróf, és hazaáruló bandája szétverte a hadsereget, jött ez a pacifista mocsok ("nem akarok katonát látni"), és az ellenség megállíthatatlanul tört előre, akkor persze újra a legkeményebb módon léptek fel ellenünk.

Az erő mutatás természetesen nem az utcai randalírozásokban nyilvánul meg. Maguk az ellenállást vezető személyiségek is elítélik ezt!

Azon a szövegen meg mindig röhögök, hogy "mennyibe kerülnek ezek az államnak? A szocionisták is szoktak utcai rendezvényeket tartani, ott vannak a hollókoszt napok, a május 9-e, amikor a katonai vereségünket ünneplik (naja, mert ők nem magyarok), a NATO csúcsot is képesek egy város közepén tartani (pedig azt vmi jól őrizhatő zárt laktanyában kéne)

A radikális oldal akármit csinálhat, teljesen mindegy milyen felvonulást, megemlékezést, stb. tart, a balliberó média (értsd: 90%) részéről pozitív visszajelzést nem kaphatnak, csak mocskolódást, fröcsögést, a zsindex féle falschriporterek a legméltóságteljesebb megemlékezéseknél is csak 1-2 tök részeg csávót fognak mutatni, körbehordozva véres kardként. Szóval egyrészt az anyjuk picsáját, másrészt meg teljesen meg is értem a radikálisok vezetői személyiségeit, akik meg is mondják, hogy ugyan minek akarnának ők megfelelni nekik!?

Az ilyeneket próbálják meg a legjobban bepalizni, szajkózzák minden csövön keresztül a "mantrákat", és aki nem lát mögé, nem tudja, hogy milyen tartalom van mögötte (vagy van-e egyáltalán), azt a legkönnyebb beetetni. Példa. Most a leggyakrabban az a mantra, hogy "békés többség". Gyakorlatilag közszájon forgóvá vált ez a szókapcsolat. De van-e mögötte tartalom? Kérdezz végig BÁRKIT, hogy mit tenne, ha egy cigány el akarná lopni a mobilját, vagy fel akarná pofozni? Vajon azt mondanák, hogy hát nem szabad erőszakosnak lenni, különben is szegényt sajnálni kell, vagy pedig inkább felrúgnák izomból? Saccra 90% lenne szerintem az utóbbi javára (nem reprezentatív felmérés!), és akkor lehet hogy alábecsültem. Akkor békés ez a többség...?

"Ha megütnek, visszaütök, ha megpróbál valaki kirabolni, letöröm a veséjét, ha megpróbál valaki betörni hozzám, agyonlövöm a rohadékot"

Az USA-ban ez így megy, szóval van rá példa.

Az EU-ban ellenben sajnos túl nagy a legdurvább szabadkőműves irányzatnak, azaz a jakobinizmusnak a befolyása.

http://reakcio.wordpress.com/2008/08/31/1968/

A radikális, rendpárti felfogás gyakorlatilag betű szerint ugyanezt mondja. És aki mindezt felvállalja, sőt a gyakorlatban kivitelezi a SAJÁT (vagy SAJÁT ÉRTÉKEI) VÉDELMÉBEN - mint ahogy számos példa volt rá az utóbbi időkben - az ellen rögtön indul az összes csőből az országos huhogás, szélsőségesezés. Ez a tarka magyar baromság is pontosan ugyanerről szólt, még rá is erősít erre.

Szóval itt van a frontvonal! Megütnek? Kirabolnak? Betörnek? Visszaütsz, letöröd a veséjét, agyonlövöd vagy pedig vernyákolsz, hogy de hát szegényt úgyis mindenki bántja, nem is csoda hogy néha kicsit lopni, betörni kell, nem szabad ezért elítélni szegényt! Lehet választani!

A radikális nem azt jelenti hogy szélsőséges, hanem azt, hogy az amúgy is közismert negatív trendeket megállítandó, gyökeresen változtani akaró, alkut nem ismerő.

Főleg azért utálja őket a parlamenti ötarcú egypárt, mert ők nincsenek alávetve a nemzetközi nagytőkés ÉS a nemzetközi cionista lobbinak.

2008. október 6., hétfő

Egy normális világban

Egy normális világban

Ha nem történik meg Magyarországon a "társadalmi önszerveződés", vagyis nem lesz társadalom Magyarországon, akkor az, ami 2006-ban volt a választásoktól kezdve, bármikor megismétlődhet.

Egy normális világban a társadalom közösségekből tevődik össze, lépcsőzetesen, a közösségek hoznak létre nagyobb intézményeket, és végül a szokás szüli a jogot. Ilyenkor az ember egy közösségben van, és annak a védelmét élvezi. Ilyenkor a központi hatalom igen korlátozott, mert az erő a társadalomban van.

Ehhez képest itthon a társadalom teljesen atomizált. Csak egyének vannak, akik egyedül állnak szemben a Központi Hatalommal, ami így óriásnak tűnik. És tömegbe verődve lehetnek csak együtt. Pontosan ezért járnak tüntetni sokan. A közösségi élményért, az összetartopzás érzéséért. És ez JÓ, mert ez az attitűdjük a mindennapokban is meg fog maradni!

A kádár rendszerben a közös tulajdon a senki földje volt, és az a szemlélet ma sem alakult ki, hogy a közös az enyém is, tehát felelősséggel kell iránta viseltetnem - nem is szólva arról, hogy ugye aki a közösből lop, az tőlem is lop. Ma az emberek túlnyomó többsége úgy gondolkodik, hogy a hatalmon levők uralkodnak, és mi valami alattvaló-félék vagyunk, nincs beleszólásunk, és nem is lehet. Ezért nem háborodnak fel sokan, ha a kormány szembe megy a néppel, mert azt hiszik, hogy az a természetes.

De hol az ellenzék? Sehol, mert a parlamenti ellenzéket ugyanaz az érdekszövetség tartja fenn, mint a most már egyes számban említhető kormánypártot. (koala bomlás)

Azt kell figyelembe venni,hogy mit nem tett,hol volt eddig?

Ők talán nem itt éltek le ellenzékben tizenkét évet?(három kormányzati ciklust)

Az ellenzék jófiú módjára egy ciklust vitt végig, majd háromszori négy évet élt meg úgy, hogy elejénte csak hagyta, aztán újabb hosszú évekig meg tétlenül nézte mindazt, amit ez ellen az ország ellen tettek!

A hazaárulás komoly fogalom ám vonatkozik nemcsak helytelen (nemzetellenes) cselekvésre, hanem a tartós cselekvésképtelenségre is!

Valahol olvastam az élet univerzalizmusról, azzal nagyon nem értek egyet, hogy a cionista-neolib hatalom majd csak úgy összeomlik magától. Egy frászt, sőt még tovább meg fog szilárdulni, pl. kiépül a totális megfigyelés hálózata, és az ehhez szükséges jogi háttér is életbe fog lépni.

A hatalom nem egy pattanás, ami majd magától elmúlik.

Azt el kell venni! Olyankor főleg, amikor a választójoggal visszaél tartósan egy párt. Mindig nyerni tudnak csalással, mindig meg tudják venni az általuk elszegényített emberek (elsősorban a cigányok) szavazatait.

A hatalom küzdelem árán cserél gazdát, azt önként nem adta át még senki. Ha látszólag önként távoztak mégis a hatalomból, akkor is volt háttéralku.

Schröder például beülhetett a Gazprom igazgatói székébe, Leonid Kucsma-t nem vonták felelősségre semmiért sem, és a gazdasági érdekeltségeit is békén hagyták, és így tovább.

Amikor egy párt hosszú - hosszú éveken át a saját népe ellen kormányoz, ott az ellenzék nem a tárgyalóasztal mögül figyeli az eseményeket, és főként nem példálózik vagy hivatkozik demokratikus jogi formulákra, hanem cselekszik és átveszi az irányítást, ehhez bármilyen eszközt igénybe vehet, akár polgári áldozatok árán, a modern forradalmak minden eszköze is megengedett.

Az is nyilvánvaló, hogy soha sem volt jogszerű forradalom, valamint az 56-os események idején is volt alkotmányos rend. A mai alkotmánnyal vagyis inkább tákolmánnyal pedig pont az a baj, hogy KEVÉS. A hazaárulásra, mint keményen szankcionálandó tettre, csak utal, de szó szerint nincs benne, például.

Simán hozzá lehetne írni még vagy úgy legalább 5-6 oldalt, és ennek a megfogalmazásához nem is kéne jogi diploma, csak józan paraszti ész.

A cselekvésképtelenség nem magyarázható holmi választói jogokkal , vagy demokratikus eszmékkel.

Ez csupán addig létezhet, amíg a másik irányító erő is következetesen figyelembe veszik mindezeket.

Attól a perctől kezdve, hogy ő cinkelt kártyákkal játszva sanyargatja és pusztítja a saját nemzetét, le kell mondjon minden más erő is a természetes szabályokról, és újakat létrehozva kell felvennie a küzdelmet, azt pedig már nem demokráciának hívják!

Erre mondhatod azt, hogy akkor az is ugyanolyan diktatúra lenne. Igen, diktatúra, a magyarok érdekében! Mi diktálnánk a saját hazánkban!

Bár már ott tartanánk.

A nemzet-szocialista országokban az emberek életminőségét, vagy a piachoz való viszonyát - mert magántulajdon ott is van, sőt, ott azoké a magántulajdon, akik az államalkotó nép tagjai... Azoknak az államoknak a külpolitikája sikeres, ez is mutatja a saját magukban rejlő erejüket.

Nem nagyon van jövője a mostani rendszernek, a jelenlegi globális piaci világ új történelmet írt lassan több mint fél évszázada, de a bukása a küszöbön van, amit majd nagyon gyors újrarendezés követ.

Akik odafigyelnek azok már most külön utakat járva keresik a jövőt.

Akik későn ébrednek, azoknak is vissza kell majd zárni, de ők minél később fújnak visszavonulót, annál tovább maradnak megint vesztesek.

Mióta világtörténelem létezik, mindig arra törekszünk, hogy a hatalom egy kézben összpontosuljon.

De felmerül a kérdés,hogy hogyan kormányozna egy olyan hatalom, mely nem is törekszik arra, hogy az ő kezében legyen a gyeplő?

Arra gondolok, hogy a szoclibek tudatosan hoztak létre egy gyenge, "éjjeliőr" államot, ahol a piac szabályozás nélkül működik - és rosszul működik. Komoly monopóliumok és kartellek alakulnak ki, virágzik a korrupció. Éppen azért kellene az államnak beavatkozni, hogy egy rendezett, optimális helyzet álljon elő.

A kormámnyban bambán figyelik évek óta mindazt, ami körülöttünk a világban történik, miközben sokat beszélnek arról, hogy milyen komoly terveik vannak.

A parlamenti ellenzékiek pedig mondják, mindenre van gyógyír.

Mégis meddig várnak és azt,hogy főként mire várnak.

Mert a harmadik választási ceremónia ment le úgy,hogy mindenki FIDESZ-es de mégis más párt kormányoz?

Most akkor vagy nem volt többség, vagy csaltak.

Tekintve azt, hogy rengeteg fideszes, fidelitas-os blogot olvastam már, és nem egy ilyen fidesz-blogger vidáman kilinkeli az szdsz-esek blogjait, meg a judapestet, sőt oda jár hozzájuk egyetértő kommenteket írogatni, körvonalazódik a magyarázat : EGY ALOMBÓL VALÓK, levantei társaság - azaz hát zsidók, azon belül is budapesti zsidók.


Mi mindenre jó a web 2.0. XD

A saját véleményem a témával kapcsolatban így továbbra is az marad,hogy a cselekvésképtelenség kimeríti nálam a "hazaárulás" fogalmát és hozzá tenném hogy ez tizenkét éve változatlan.

Ami nekik kis siker, az nekünk talán ad minimális előnyt, de ha nem a szintentartás volna a cél, hanem valami más, akkor már rég nem az a narancsos párt lenne a meghatározó ellenzéki erő.

A fidesszel úgy vannak most sokan, hogy várják tőlük a sültgalambot.

Sokan reménykednek, de még többen vannak azok akik nem felejtenek. Liberális, atlantista, filoszemita, narancsos cionista álmagyar.

Viking klub, 1999 - ámokfutást rendezett kövér laca rendőrsége

http://www.geocities.com/ultradextra/becsnap99.html

2008. október 5., vasárnap

Vitéz Endre László alispán igaza

Vitéz Endre László alispán igaza

Endre László alispán, későbbi államtitkár porté fotója : ilyen egy derék magyar ember. Most persze a zsidók semmi jót nem írnak róla, de okkal tette, amit tett. Például ezt : a zsidóknak leszereltette a telefonjaikat, elkobozta a rádiókat, távíróikat. Miért is? Hogy ne tudjanak patkányforradalmat szervezni mint 1919-ben.



Néha amúgy érdemes nézni a keresztény vallási műsorokat is, különösen azokat, ahol egy lelkészi hivatást gyakorló valaki nyilatkozik meg az élet kérdéseiről általánosságban.

Duna tévén például leadják az évi csíksomlyói búcsúról készített helyszíni közvetítéseket, mindig egyszere egyet.

Első megfigyelésem az, hogy a csíksomlyói búcsú szónoklatai SOKKAL lényegre törőbbek, szókimondóbbak, és progresszívebbek, azaz megoldást felvázolóak, mint a hazai egyházi hivatalos körlevelek.

Szerintem valahol szöveges archívum is van, majd rákeresek.

Az alábbi idézetek viszont 1945 előttről származnak.

"A Golgotán kiömlött ártatlan isteni vér átka kíséri immár kétezer év óta a zsidó népet. Hazájukat elvesztették, mint hontalanok kóborolnak országról-országra. Sehol sincs igazi otthonuk. Mindenütt a legpiszkosabb, legszennyesebb forradalmak előfutárai és mozgatói. Hideg ésszel, töretlen kemény magyar akarással hirdetem, hogy a zsidók leszerepeltek Európában. Hirdetem, hogy végzetesen eljátszottak minden jóindulatot és nekik pusztulniuk kell Magyarországról."

"A keresztény embernek tudnia kell, hogy a választott nép attól az idõtõl kezdve, hogy magára és fiaira vette Krisztus Urunk ártatlan vérét, és szívta a Talmud krisztusgyûlölõ szellemét, szétszóródva a keresztény nemzetek között, mihelyt az aposztáziák felhasogatták a kereszténység egységét, a zsidóság ott termett, és a minden rostjában (még messiásvárásában is) materiális szellemét, mint ragályt egy-kettõre beszivárogtatta a keresztény nemzetek lelkébe. Ez a történelem véres-tragikus eseményekkel igazolt ítélete, mely elõl a zsidóság nem térhet ki. Így hát sem gyûlölködõ antiszemiták, sem alakoskodó filoszemiták nem vagyunk a nagy elhatározások idején, hanem becsületes keresztény - aszemiták."

Endre László alispán 1943 január 16-i alispáni jelentésében bélyegezte meg a különben kikeresztelkedett zsidó Slachta Margitot. Ez is jól mutatja, hogy ha egy zsidó kikeresztelkedik, több lesz ugyan egy kereszténnyel, de nem lesz kevesebb egy zsidóval. Ez is idézet, a franciaországi zsidó Lustiger bíboros mondta.

Vitézi rangot kapott, és diplomás ember volt dr. Endre László alispán.

Schlachtának a zsidóbérencségére éleslátással mutatott rá.

"Amikor a vármegye közönsége osztatlan lelkesedéssel fogadja és minden erejével igyekszik előmozdítani a Kormányzóné Ő Főméltóságának a honvédcsaládok érdekében indított országos mozgalmát, ugyanakkor a legmélyebb megdöbbenéssel szerzett tudomást az azzal ellentétben álló és azt károsan befolyásoló másik megmozdulásáról, amelyet Slachta Margit, a Szociális Testvérek Társaságának főnökasszonya indított azzal a jelszóval, hogy ,,merd a szívedbe fogadni a zsidó munkatáborost''. Akkor, amikor a vármegye közönsége tudatában van annak, hogy a zsidók az ellenünk indított háború legfőbb uszítói, akik a békés nemzeteket egymás ellen tüzelik, akik a plutokrata országokban a fegyvergyárakat pénzelik, akiknek az érdeke, hogy minél több vér és könny folyjon, akiknek kártételei ellen a magyar törvényhozás tételes törvényekkel igyekszik megvédeni nemzetünk testét és lelkét - azoknak a támogatása, vagy akárcsak érzelmi előtérbe állítása, szemben vérüket ontó magyar bajtársainkkal, a nemzet legegyetemesebb érdekeivel a legmerevebb ellentétben áll. A vármegye közönsége, amilyen mértékben zárt egységben sorakozik fel a Kormányzóné Ő Főméltósága mozgalma mögött, éppen olyan súlyosan megbélyegzi és elítéli ez utóbbi nem honleányi és a Zrínyi Ilonákhoz, Lórántffy Zsuzsannákhoz nem méltó kezdeményezést."

"Arról most nem beszélünk, hogy Slachta Margit miért nem arra szólítja fel az ő kedves nővéreit, hogy egy honvédet fogadjanak a szívükbe, ellenben jellemző Slachta Margit politikai tájékozatlanságára, hogy újévi levelét melyik lap hozza le? Na melyik? A Magyar Zsidók Lapja. A legfantasztikusabb azonban a levél befejező mondata, amely így hangzik szóról szóra: És merj tenni, merj kérni, kívánni, sürgetni olyan hozzátartozóidtól, aki munkatábor parancsnok, hogy olyan fölöttese legyen a szolgálatosnak, amilyen fölöttest az ő fiának kíván a fronton vagy az ellenség fogságában."

Felelősen gondolkodó magyar ember volt, akit a mostani zsidó történetírás a végletekig démonizál. Hollókosztoznak meg porrajmosoznak, de ezzel szemben a vakóság az, hogy az alispán RENDEZNI akarta a cigány kérdést, és senkit sem lövetett a Dunába.

"…..Sokkal radikálisabb és végleges megoldást jelentene talán egy másik elgondolás…….vitéz dr. Endre László alispán a kóborcigány ügy remédiumát abban látja, hogy a cigánygyermekeket egy erre létesítendő menhelybe kellene utalni, ahol nevelésükről, ipari kiképzésükről, gyógyításukról a legolcsóbban lehetne gondoskodni. Így minden remény meg volna arra, hogy az intézményből kikerülő, ma még a haza szempontjából is értéktelen egyedekből hasznos polgárok válnának. A felnőtt cigányokat gyűjtőtáborokba, munkatáborokba kellene összegyűjteni, ahol hasznos munkát lehetne velük végeztetni. Itt élelmezésük a legolcsóbb, közegészségügyi ellenőrzésük a legalaposabb lenne. Itt - szerinte - a kimutathatóan rovottmultú, aljas ösztönökkel terhelt rablógyilkos és átörökölhető betegségekben szenvedő kóborcigányokat elengedhetetlenül magtalanítani kellene……"

http://reakcio.wordpress.com/2008/10/06/a-ciganysag-es-a-higienia/

Sajnos a - jórészt a későbbi kommunistábkól álló - NÉPbíróság, azaz a zsidó bosszúállók 1946-ban kivégeztették.

2008. október 4., szombat

A Szocionista Képmutatás Napja

A Szocionista Képmutatás Napja

Magyar charta marha tarka SZARKA farka XD - ez egy link egy régebbi bejegyzésemre

"A rossz győzelméhez nem kell más, csak az, hogy a jók ne tegyenek semmit." - Edmund Burke

A hányinger kerülgeti az embert, amikor nyálas, öntömjénező, hazug politikai reklámokkal próbálják butítani a mindennapos anyagi problémákkal küszködő, cigányterrornak kitett, végletesen elszegényedett embereket az ezért jól megfizetett médiák !

Én szeretem Magyarországot. Minden, ami veszélyezteti ösztönösen ellenérzéseket vált ki belőlem. Egy multikulturálisan harsogó cion "liberális" zsidó kisebbség óhatatlanul kivívja magának az ellenérzéseket.

Érveket kérek szépen, miért kellene szeretnem őket? Mert így a jó, vagy mert így illik? Szerintük, persze.

Nos. Minden szentnek maga felé hajlik a keze, mint ahogy az közismert, csakhogy a zsidók még csak nem is szentek.

Aki egyszer nemzsidóként zsidóval gazdasági, személyi, pénzügyi kapcsolatba kerül, előbb-utóbb meg lesz károsítva a zsidók által, akik majd szépen egymásra meg Isten tudja kikre fognak mutogatni, de a felelősséget nem vállalják, és eképpen lesz antijudaista SZEMÉLYES TAPASZTALATA ALAPJÁN a kapcsolat megszakadása után, teljesen jogosan, a megfelelő következtetéseket levonva.

UTÓÍTÉLET !!!

Mivel a zsidóság egy hálózat, és fedezik egymást, a csalásban, és a bűnben is!

Szerintem azt a népséget, amiről már csak suttogva mernek beszélni az emberek, sohasem fogják elfogadni, szeretni. Márpedig ma zsidózni nyíltan nem lehet. Hiába nem tiltja a törvény, szankciók vannak. Például elveszted az állásodat.

Én mindezt elképesztőnek tartom és nem fogom sohasem elfogadni!

Szabadjon önállóan véleményt alkotni, és azt igenis utálni, meg elutasítani, aki az országomnak a legtöbbet ártja, hadd gyűlöljem csak szabadon, akit akarok! Aki gyűlöleteset cselekszik, az megérdemli, hogy gyűlöljék. A gyűlölet maga a totális elutasítás, az ultima ratio, hogy tőlük nekünk nem kell semmi.

De miért íródik ennyi sok újságikk, blogpost (mint ez is itt), netes hír, ami pont a zsidók / cigányok ellen szól?

9 millió állampolgár deliriumos meglátása, és csak a kormányoldal és cionista vérszívóik látnak helyesen?

Még mielőtt bárki a végkifejlett konzekvenciáival takarózna az okok feltárása nélkül, érdemes lenne pillantást vetni az ok-okozati összefüggésekre!

Először is!

A zsidóellemesség nem a szocionista kormányzás alatt megerősödött ellenzékiség - itt ellenzéken értek minden olyan polgárt, akinek nem tetszik a mostani kormány romboló tevékenysége - tevékenysége miatt alakul ki, hanem a zsidó érdekek tradícionális összefonódása miatt. Annak a zsidó karvalytőkének az érdekeivel, ami igenis elszegényedést okoz!

A nagytőke adómentes, és negyvenmilliárdot kap az államtól ajándékba, miközben a kisvállalkozót az ág is húzza, túlzott adókat követelnek tőlük, és még aztán is az Apeh üldözi őket. Nálunk ennek a kisvállalkozás ellenességnek nagy hagyománya van a szoci oldalon! Érdekes módon a szoci kormányzás alatti fokozódó elszegényedés mindig antiszemita érzelmeket szül!

Talán azért, mert az emberek nem hülyék, és logikus következtetéseket vonnak le a tényekből, és az általuk személyesen megtapasztalt dolgokból is.

A hányinger kerülgeti az embert, amikor nyálas, öntömjénező, hazug politikai reklámokkal próbálják butítani a mindennapos anyagi problémákkal küszködő, cigányterrornak kitett, végletesen elszegényedett embereket az ezért jól megfizetett médiák !

Nem a cion chartákat aláírogató parlamenti politikusok fognak a szabad ég alatt aludni a családjukkal, és nem ők fognak éhendögleni az elszegényedett, ellehetetlenített emberek helyett!

Nem! Nekik tele a hasuk! Szerintük dögöljön meg az, aki éhes, aki nem tudja eltartani a családját, mert a "fekete" munkához is egyre nehezebb hozzájutni, annyira ki van szolgáltatva a dolgozni akaró! Nem csak a szociké az államvagyon!

Ezek a mákvirágok elvileg ALKALMAZOTTAK, de az biztos, hogy nem a MI alkalmazottaink!!!

Ha egy ilyen alkalmazottad csalással, zsidó, nem önzetlen segítséggel kilopná a céged kasszájából a pénzed, majd még jótékonykodna is vele, mert a lopott pénzből ellened hergeli a cigányságot, kire haragudnál?

A kutya a hibás, ha rád támad, ha a gazdája rád mutat, és azt mondja, fogd meg csibész? :-)

A tolvajokra és a javaidon élősködőkre!!! Igaz-e, zsidókat netes fórumokon védő "IQ bajnokok" ?!

A zsidót mindíg, a következményekkel kapcsolatos közömbös lelketlen harácsolás miatt üldözték a történelem folyamán! A cigánykérdés nemzetközi probléma, és Európa minden országában igen nagy gondot okoz!

A cionista karvalytőke társadalomromboló neoliberális globalizációs uralmi törekvése, az oszd meg és uralkodj elven (is) alapul, céljuk az élősködő lumpen fajok elszaporítása -elsősorban a cigányságé-, hogy ne lehessen faji alapon támadni a zsidóságot, hogy a magyar ember a cigányokra haragudjon, és ne arra, aki a cigányokat ellene uszította.

A zsidók által irányított politika a cigányokat aránytalanul kiemeli, támogatja a befogadó nemzet polgárainak rovására! Közben rasszizmust emleget, mert tudja, hogy a cigány ellenes megnyilvánulások elleni, állítólagosan anti diszkriminációs - vagy más néven pozitív diszkriminációs - ami ugye azt jelenti, a másik oldalon magyarokkal szemben negatív diszkriminációként jelentkezik - na szóval iylen igazságtalan, és az élet hétköznapi valóságát, gyakorlatát is szembeköpő törvények, mint fajt, őket is védik!

Ezért kell heti három kamukauszt megemlékezés! Meg olyan álságos szocionista birkagyűlés, mint a mai!

Ingerelni kell az elégedetlen, romló életszínvonalú embereket, hogy utána legyen ok ellenük fellépni faji megkülönböztetésre hivatkozva!!! Ezért kell egymás mellé szervezni megmozdulásokat!

Milyen aljasság van még, amit nem követett el ez a kormányzat?

És még egy! Egy viszonylag jól működő nemzetgazdaságban csekély az ellentét! Ott a cigányságnak is lehet azt mondani, hogy van munka, dolgozz, ha meg szeretnél élni, de ha továbbra is lopsz, rabolsz, gyilkolsz, a sitten fogsz megrohadni. Így van ez a finneknél, íreknél, spanyoloknál, olaszoknál is!

Ezeket az áldatlan állapotokat, például a cigánybűnözés megsokszorozódását szándékosan hozták létre!

Tervszerűen, céltudatosan! Nem holmi szociálpolitikai rendszerekhez való hozzá nem értésből fakadó bénázás, hanem módszeres nemzet -és országrombolás céllal!!! Eddig tökéletes munkát végeztek! Amúgy is ez az egy dolog, amit jól meg tudtak csinálni, sajnos!

Miért is utálják a szocionista kormány miatt a zsidókat? Azért, amiért a szocionista kormányok tagjai 61 éve, 1947-2008, zsidó gazdasági irányítás alatt tevékenykedtek, csak 4 évnyi magyar kormányzásról beszélhetünk, igen, antall sem ide focizott, és az 1998-2002 közti időszak sem volt teljesen mentes az idegen befolyástól!

A gazdaság leromlása 1998-ra, bár nem ilyen mértékben, mint most, ugyanúgy bekövetkezett az MSZP-SZDSZ áldatlan tevékenysége alatt, mint ahogy most is a bányászbéka feneke alatt vagyunk, de akkor még volt mit eladni!

Amíg ezt írom, kapom a hírt élőszóban, hogy a héten elloptak egy zsilipet!!! és egy fémszobrot. Nagyin sok fémlopás történik, és az utca hangja szerint azért szavazta le a kormány a fémlopás keményebb szankcionálását lehetővé tevő törvénymódosítás-csomagot, mert a veres, meg a haverjai a lopások haszonélvezői - magyarán orgazdák. Célpont archívumban utána lehet nézni, hogy akarják megölni a nyíri cigányok, azt, aki felveszi a színesfém orgazda telepet.

Szerintem ez elsősorban faji, és nem csak politikai, vagy gazdasági probléma.

Hasonlóan a cigánykérdéshez. Ha ezt nem kezeljük reálisan, a súlyának megfelelően, akkor eladják fejünk felől az országot, pár tíz év múlva földönfutók leszünk. Az az igazság, hogy e miatt a két (nép, nemzet) társaság miatt nem tud Magyarország gyarapodni, nem tudnak az emberek úgy élni, ahogyan szeretnének, egyszerűen nem tudunk a körülöttünk lévő országokkal azonosan fejlődni, lépést tartani, mert "valakik" tudatosan visszahúznak minket, élősködnek rajtunk. Kik ezek a "valakik"? Dánok? Nem! Norvégok? Nem! Franciák? Nem! Olaszok? Nem! Cigányok? Igen! Izraeliek? Igen!

Mert a cigányokon kívül élnek itt kisebbségben mások is, szép számmal, de dolgoznak, próbálnak alkalmazkodni, pozitívan állnak a magyarokhoz. Ez sajnos nem mondható el a cigányokról, természetesen vannak kivételek, de ha az arányokat nézzük, és az egészhez viszonyítunk, sokkal több cigány származású egyén nem dolgozik, nem tanul, mint a magyar származású személyek.

Az izraeliekkel kapcsolatban meg, úgy hallom, hogy a legtöbb gyár, üzlet, bank, cég, üzletközpont, mozi, - és a jó ég tudja, még mi - az ő tulajdonukban van. És érdekes módon, amíg mi magyarok egyre csak szegényedünk, addig ők rohamosan gazdagodnak a mi országunkban, a mi kárunkra!!! Állami támogatással, mivel a pályázatokat is ők nyerik, nem csoda, hisz ők is bírálják el azokat - természetesen vannak kivételek, de arányaiban az egészhez viszonyítva, sokkal több izraeli származású egyén rendelkezik olyan vagyonnal, amihez a rendszerváltás után jutott hozzá, állami támogatással.

Hát ez fáj a magyaroknak! És ez minden népét szerető nemzetnek fájna!

Volt ebben az írásban erőszak? :-)

Rekesszük ki azokat, akik kirekesztenek minket a saját hazánkból!

2008. október 3., péntek

A nem sztálinista alkotmány

A nem sztálinista alkotmány

Történelmi Alkotmánynak nevezzük alkotmányfejlődésünknek az a korszakát, amelynek az Országalapító ráruházott halhatatlanságánál fogva, örökkévalón sajátos történelmi értelmet adott, és ezzel a hiteles rendeltetés öntudatát helyezte a közjogba. Az országalapító a Szent Korona volt. A történelmi Magyarország és a Történelmi Alkotmány szinkron fogalmak. A magyar Történelmi Alkotmány helyére az orosz politikai nyomás alatt álló Országgyűlés a máig hatályban lévő, 1949 évi XX-as, legfelsőbb törvényt állította.

,,A TA a nemzet életében a felelősen cselekvő, önszervező alanyi létet és annak reális tudatát teszi elérhetővé. A tan az elnevezését csak a XIX. században kapta meg, de a közéletre vonatkozó szabályai visszanyúlnak az Etelközi Vérszerződéshez is. A TA szimbolikus megjelenítője a Szent Korona amely a teljességet, és az egységet hivatott megjeleníteni, továbbá a nemzet megtestesítője is. Hozzá képest a király és bárki, testület, csak részesedhetett a hatalomból. Figyelmeztet, hogy a hatalom ereje és alkotmányossága nem egyenlő egymással. A Szent Korona TA-al fémjelzett magyar alkotmányosság a biztosítéka a nemzeti szuverenitásnak, és a magyar szabadságeszme átörökíthetőségének. A magyar TA a teljes közjogi látóhatárt nyitja meg előttünk, a természetjogi elvek szerinti élethez, intézményalkotáshoz való fogalmi lehetőséget biztosítva. A mai, chartális Alkotmány ellenben a társadalom szabályozásának eszköze, de semmit nem mond arról, hogy kicsoda a társadalomszabályozás alanyi cselekvője, és hogy milyen értékek jegyében lehet az. Ami tehát a magyar szabadságot jelenti, az nem államformához kötődik, hanem alkotmányossághoz kötődik, mégpedig a TA-hoz! A TA normája szerint az állam a személyes és közösségi életet szolgáló struktúraként kell működjön, amely felelősségre vonható. Az állam a TA esetében elszámoltatható, mert ,,az alkotmány a nemzet államalkotó akarata." Tehát a nemzet, az élő szerves emberi közösség alanya, az értékelvi meghatározója a társadalmi cselekvésnek. Az állam a működési elveiben feltételenül az életet kell, hogy szolgálja. Az alkotmányos állam tehát bármely formájában az életnek alárendelt struktúra egészen az önkormányzatokig. Ellenben a chartális Alkotmányokban az emberi jogok forrása az állam önmegtartóztatása. Tehát, e definíció szerint az állam a társadalmi cselekvésnek közvetlen alanya, amely vagy fékezi magát, vagy, mint a XX. századi diktatúrák, pusztítja a nemzetet. Vagyis itt az élet, az emberi közösség szolgálja az államot". Fáy Árpád.: Az alkotmányosságról~ nemzeti kérdés: élet vagy halál struktúrái.

A Szentkorona-tan hét alapelve

1. Hungaria semper libera: A Szent korona eszme, mint Történelmi Alkotmány és az abból fakadó Alaptörvény és jogrendszer biztosítja a magyarság, valamint a Szent Korona értékrendjét elfogadó államalkotó nemzetek által alkotott Magyarország örök szabadságát, önrendelkezési jogát, amit senkinek nincs joga feladni, sem csorbítani.

2. Sacra Corona radix omnium possessionum: Minden jog és birtok forrása a Szent Korona. A nép életének létfeltételei: a föld-, a víz-, a levegő-, és az energiakincsek a Szent Korona által megszemélyesített egyetemes magyarság örök és elidegeníthetetlen tulajdonában vannak, azok fölött csak a Szent Korona tagja szerezhet birtokjogot.

3. Una et eadem libertas: A Szent Korona országának minden tagját egy és ugyanazon szabadság illeti meg, a kötelezettségek és a jogok összhangján keresztül.

4. Sub specie Sacrae Coronae: Mindennek az egyetemes magyar nemzetet megtestesítő Szent Korona tagok érdekében, biztonságuk szavatolására kell történnie. Az Alaptörvény, minden jogszabály, továbbá a törvényhozó, végrehajtó és bírói hatalom intézkedéseinek is meg kell felelnie a Szent Korona eszmének.

5. Ius resistendi et contradiscendi: Az egyetemes nemzet minden tagjának kötelessége és joga, hogy ellenálljon és ellentmondjon minden olyan törekvéssel szemben, amely jogainak gyakorlását csökkenti, és kötelezettségei teljesítésének feltételeit korlátozza vagy gátolja.

6. Jogfolytonosság elve: A Szent Korona Országaiban a hatalom gyakorlása akkor legitim és törvényes, hogyha biztosított a magyar állam azon évszázados intézményeinek és elvek szerinti működése, amelyek együttesen garantálják a magyar állam függetlenségét, törvényességét, a szabadságot, a jogok és kötelezettségek egyensúlyát, vagyis mindazt, ami a magyar alkotmányosság évszázados lényege. (Deák Ferenc – Adalékok a Magyar közjoghoz)

7. A csorbíthatatlanság elve: szerzett és adományozott jogot senki nem korlátozhat.(Werbőczi: Hármas könyv)

A magyar TA forrásai: írott kútfők, (pld.törvény) íratlan kútfők, mint a szokásjog, az írásba foglalt szokásjog, vagy bírói ítélkezési gyakorlat. A szokás (consuetudo), és a törvény (lex) egyenrangú. (Werbőczy, Trip. Bev.10-12, 1791:X.tv. 1869:IV tv). A magyar jogtudomány kidolgozta a jogfolytonosság alapelvét: a hatalom gyakorlása akkor legitim, és törvényes, hogyha biztosított a magyar állam azon évszázados intézményeinek és elvek szerinti működése, amelyek együttesen garantálják a magyar állam függetlenségét, törvényességét, a szabadságot, a jogok és kötelezettségek egyensúlyát, vagyis mindazt, ami a magyar alkotmányosság lényege. A jogfolytonosság alapelve, hogy törvénytelenségre jogot senki nem alapozhat:bárki külső vagy belső hatalmi erővel, vagy csellel törvényt, vagy szokást megsért, és a hatalmat nem az alkotmányos intézményeken keresztül gyakorolja, hatalma, és tettei jogtalanok lesznek. A jogfolytonosság kidolgozására azért volt szükség, mert a XVIII. század óta történtek kísérletek a magyar alkotmányosság felszámolására. Ez a kommunisták, és a liberálisok tevékenysége során a XX .században részben sikerült is: az alapján íródott, és lett tovább liberalizálva, annak érdekében, hogy a szabadversenyes piacgazdaság által az országot kiszolgáltathatóvá tegyék a nyugati gazdasági-politikai érdekeknek.

Nem az a gond, ami benne foglaltatik, hanem inkább az, ami nem!! : pld. hogy ,,minden jog és birtok forrása a Szent Korona, azaz a föld, a víz, az energiakincsek a Szent Korona tagok elidegeníthetetlen tulajdonában vannak." A mai Alkotmány lehetővé tette az Európai Unióval kötött, a Szent Korona tannal ellentétes jogszabályok (100 000 oldal) átvételét, és alkalmazását, amelyek a gazdasági életünkbe oly mértékben avatkoznak be, - gondolj a kvótarendszerre - hogy az a nemzeti szuverenitást sérti. részletek: http://www.eunyet.hu

Ha ehhez még hozzávesszük, hogy hála politikusainknak ,,nettó befizetők" (Orbán a csatlakozáskor) lettünk, mert többet fizetünk vissza uzsorakamatra, adósságainkkal, (ez volt a nyugat, és a Világbank célja) mint amennyit uniós támogatásokként felveszünk, akkor levonhatjuk a tanulságot: rendszerváltásra van szükség, amelynek első lépése, az Alkotmányozó Nemzetgyűlés már meg is történt. A rendszerváltással viszont együtt fog járni az Alkotmány újrafogalmazása is, amelyet szerintem, és sok tízezer magyar szerint is csak a Történelmi Alkotmány alapján tehetünk meg. A mai Alkotmányban, amelyet nem tagadunk, hanem erős kritikát fogalmazunk meg vele szemben, a Szent Korona tanból a Ius resistendi et contradiscendi elv maradt meg, azaz a polgároknak joguk van ellenállni ha az Alkotmányból fakadó jogaik és kötelezettségeik sérülnek.

A TA visszaállítása helyett az 1949 évi legfelsőbb törvényt többszöri módosításokkal az idegen hatalmi érdekek, és a multinacionális tőke kiszolgáló eszközévé tették, amelynek következtében a szabadságától, azaz a Történelmi Alkotmányától megfosztott magyar nemzet 2007-re gyakorlatilag gyarmati sorba süllyedt.

források : Magyar Törvénytár, Alkotmányossági Műhely és Fórum

http://www.eunyet.hu

http://alkotmány.ngo.hu

2008. október 2., csütörtök

A zsidó színház mocska

A zsidó színház mocska

Ha valaki kedvet érezne hozzá, és szervezne egy izraeli-magyar színházat, ahol mondjuk hasonló előadásmódban próbálná megrendezni valamelyik híres zsidó művet. Van ilyen egyáltalán?. Nem biztos hogy találunk ilyet, de próba szerencse.

Lehetőleg olyan darabot gúnyoljunk ki, , ahol a nép legmélyebb vallásos és világi hagyományai mint pozitív értékek szerpelnek.

Kicsit átalakítjuk, hogy legyen benne minden, ami ocsmány, obszcén, felháborító, kiborító, és undorító.

A Kretén magazin stílusában dolgozzuk át a művet, ahol a humor csúcsát az emberi végtermékek, a káromkodások, és a vulgáris szexualitás jelenti, de azt is minden elképzelhető perverzitással megfúszerezve, elvégre mi hatásvadászok vagyunk, nem kreatívak.

Ha netán egyáltalán képesek lennénk rá, hogy magunkról írjunk színdarabot, eleve olyant írnánk, amiben nincs semmi ízléstelen undorító dolog.

De akkor az egy unalmas darab lenne, mert még mindig nincs tehetségünk, csak a kapcsolati tőkénkkel juthattunk a pozícióinkhoz a magyarországi kultúra területén - is.

Hiller kinevezi Alföldit, Alföldi vérfertőző filmet forgat - csupa zsidó színészekkel.


Vélhetőleg még az első megbeszélésig sem jutnánk el, és a MOSZAD már kedvesen eszünkbe juttatná hogy hol is a helyünk. Itt pedig kedvesen asszisztálunk ehhez az ocsmánysághoz, hivatkozva a művészi szabadságra.

Állatot is csak azért nem kínzunk, mert egyrészt kár értük, és nem ezt érdemlik, másrészt a zsidó "szentírások" sehol sem tartalmaznak állatokat védő szövegeket, ellenben konkrétan leírják, hogy a Föld minden teremtett jószágával azt csinálhatnak a zsidók, amit csak akarnak.

Tehát itt nincs mit tenni, a zsidó már eleve önmaga karikatúrája, és mindez nagyon "használ" a megítélésüknek, gondoljunk csak arra, milyen ember lehet is az, aki egy pár dekás kismacska vízbefojtásától érzi magát nagy művésznek...

Akit a zsidók mentettek meg a felelősségre vonástól. http://reakcio.blogspot.com/2008/01/toepler-zsid-s-ezrt-ssza-meg.html

Aki EZT A KISMACSKÁT vízbefojtotta. http://www.pestplaza.hu/cica/

Hogy miért a gyűlölet ? Lelkiismeretük kiabál bennük, hangját egyre nehezebb elfojtani, ezért vetemednek ilyen ostoba gyermeteg ördögi tettekre.

Ezt utálhatják:

... AZ ÚR Ne kérdd Tovább a titkot, mit jótékonyan Takart el istenkéz vágyó szemedtől. Ha látnád, a földön múlékonyan Pihen csak lelked, s túl örök idő vár: Erény nem volna itt szenvedni többé. Ha látnád, a por lelkedet felissza: Mi sarkantyúzna, nagy eszmék miatt, Hogy a muló perc élvéről lemondj? Míg most, jövőd ködön csillogva át, Ha percnyi léted súlyától legörnyedsz, Emel majd a végetlen érzete. S ha ennek elragadna büszkesége, Fog korlátozni az arasznyi lét. És biztosítva áll nagyság, erény. - ... ... ANGYALOK KARA Szabadon bűn és erény közt Választhatni, mily nagy eszme, S tudni mégis, hogy felettünk Pajzsul áll Isten kegyelme. Tégy bátran hát, és ne bánd, ha A tömeg hálátlan is lesz, Mert ne azt tekintse célul, Önbecsét csak, ki nagyot tesz, Szégyenelve tenni másképp; És e szégyen öntudatja A hitványat földre szegzi, A dicsőet felragadja, - Ámde útad felségében Ne vakítson el a képzet, Hogy, amit téssz, azt az Isten Dicsőségére te végzed, És ő éppen rád szorulna, Mint végzése eszközére: Sőt te nyertél tőle díszt, ha Engedi, hogy tégy helyette.

A zsidó színház http://reakcio.wordpress.com/2008/09/04/zsidok-szinhaz-mozi-zsido/

Zsidó színház – avagy „Omnis ars naturae imitatio est”…

Az ember tragédiája címmel ismert, és minden jóravaló magyar iskolában tanult dráma, Madách Imre és Arany János nevéhez fűződik. Madách írta, majd Arany, a magyar nyelvet legszebben használó költőnk (és filozófusunk) tette közérthetővé és színpadra alkalmazhatóvá. Ma pedig a budapesti zsidó színház – mintegy a magyar kultúra sárba tiprója -, „Gecy” címmel színpadra állítja, aberrált, drasztikus és ocsmány pornó alakban, a tipikus gondolatiság szerint.

A rendezői és művészi szabadságra hivatkozva olyan ocsmány és aljasul erkölcstelen művet fabrikáltak Madách darabjából, amilyen aberrált ab ovo és alapvetően – és immár ezzel bizonyítottan - a „gecy”onista zsidó gondolkodás, tekintve, hogy „minden művészet a természet utánzása” (a címben latin eredetiben - Seneca). (Egyetlen zsidó sem tiltakozik a „zsidó” megnevezés ellen, ami sajnos azt bizonyítja – eddigi nézetem ellenére -, hogy nem csak elszigetelt Mazsihiszes jelenség a magyargyűlölet a magyarországi zsidók körében!) Felszisszen bizonyára néhány olvasó, hogy miként lehet effélét írni. Ám, nem lehet effélét írni, hanem kötelező! Ki kell mondani végre, hogy a magyar kultúra- és hitvilág-, a magyar történelemellenesség és a mai magyarellenes magyarországi hatalmi struktúra immár elviselhetetlen, és mert ilyen, gátat kell szabni neki, végleg meg kell állítani. Minden eszköz felhasználható, amikor a magyar nemzet érdekeit, kultúráját, történelmét és létét veszélyezteti bármely együtt élő nemzet, vallási közösség, politikai hatalom. Így van ezzel minden európai nép, s talán ezért fenyegető a zsidókra nézve a legutóbbi európai felmérés végeredménye, amely szerint bizony Európa lakosságának mintegy nyolcvan százaléka felismerte, és ellene van annak a cionista hatalomszerzési folyamatnak, amely ma világgazdasági-válság előidézésével, a nemzetek jogainak, létbiztonságának eltiprásával próbálkozik minden népet a saját szolgálatába állítani, „Európai Unió” fedőnév alatt. Hiszen nem csak Madách „Az ember tragédiája” című műve, figyelmeztet erre, ugyanis ez a mű csak nekünk magyaroknak, és a velünk együtt élő kulturnemzeteknek ismerős és szent. Az Európai Unióban és annak felső vezetésében azonban olyan elmeháborodottságra, aberráltságra és fajtalankodásra utaló törvények kidolgozásán munkálkodnak, amilyenekre a világ kezdete óta nem volt példa. Amikor európai értékrendről beszélnek eddig kedvelt vagy szimpatikus politikusok, akkor felrémlik néhány olyan törvénytervezet, amely a klasszikus keresztény értékrendtől olyan távol áll, mint Makó Jeruzsálemtől. A legutóbbi eszement javaslat a nő és férfi megkülönböztetésének tiltása, vagy a már néhány országban bevezetett homoszexuális házasság engedélyezése, majd e pároknak a gyermeknevelés biztosítása. A magyarországi politika egyik aberrált pártja, az SZDSZ mindezeken túlment már két esztendeje, s a gyermekek pornófilmekben való szerepeltetését is törvényjavaslatban tette a budapesti Parlament asztalára. E párt azonban mintegy szócsöve annak a magyarországi zsidó hegemón politikának, amely Magyarországból polgárháborús övezetet kíván létrehozni saját érdekei szerint azzal, hogy cigányokat, zsidókat és homoszexuális betegeket uszít gyűlöletre a magyarság ellen, felvonultatva e nemzetiséget, vallási közösséget és orvosi kezelésre szorulókat a Fővárosban. Ugyanakkor ezek ellen saját provokátorait küldi ki, hogy a nyugati sajtóban, a „magyar” kormány által fizetett cikkekben láttassa a „nemzeti oldal” szélsőjobboldali fasizmusát, kisebbségellenességét, rasszizmusát stb… Ördögi terv, akárcsak 1990 marosvásárhelyi márciusa. Csakhogy… az a március mindössze egy ostoba, és mára a román fél által is megkérdőjelezett eredményű támadás volt, míg a magyarországi zsidó – cionista – liberális magyarellenesség évek óta tart és a társadalom minden szegletében megtalálható. (Lásd apró, és elmaradott faluk kaptak városi rangot 2008-ban, mert szocialista vezetésűek, míg a városi rangra alapvetően érdemes, és többségükben egykor városi rangú települések – Csákvár, Zsámbék… – maradtak „községek”, mert a vezetésük a nemzeti oldalhoz tartozik. És nem csupán a városi rang, hanem az állami támogatás, a pályázatok megnyerése sem ér el a jobboldali vezetésű településeket – de ez egy másik cikk…)

Ehhez jön a megfontolt és előre kitervelt a politikai elnyomás

A minap arról esett szó a TV-ben, hogy a képviselőket vissza lehessen hívni. A reakció igazolja a Magyarország erkölcsi mélységet, a politikusi aljasságot, és az önös érdekek messze a Haza érdekein felüli értékelését. Minden képviselő – kivált az MSZP-t támogató „nemzeti” Dávid Ibolya – azzal érvelt, hogy ha a képviselőket vissza lehetne hívni, akkor más sem történne a Parlamentben, mint a visszahívogatás. Magyarán szólva, egynek sem jutott eszébe, hogy a visszahívásnak oka volna, s ez az ok a politikusi hazugság, azaz a választási kampányban tett ígéret be nem tartása. Erkölcstelenségében a társadalom legalja ül tehát a parlamentben, hiszen az elmúlt évek rablásai, életellenes bűncselekményei, emberi jogi bűncselekmények, emberiség elleni bűncselekmények sora történt meg Magyarországon, de ezekért senkit felelősségre nem vontak, senki nem mondott le, s mindenik parlamenti képviselő ostoba magyarázatokkal próbálja igazolni aljasságát, azaz a nemzet elleni létét. Mert azzal, hogy ott ül egy bűnös és számonkéréstől rettegő ócska közösségben, már önmagában, létében nemzetellenes. Nincsenek normáik, nincs hitük, nincs elkötelezettség a Haza és a Nemzet iránt, csak a képviselőséggel járó anyagi és más gazdasági előnyök hajtják mind mélyebbre ezeket a társadalom pénzén élősködő, ócska és jellem nélküli egyedeket.

Amikor e sorokat írom, még nem tudjuk, hogy lesz-e, és hány áldozata lesz szeptember huszadikának, amikor is Gyurcsány nemzetellenes kartájának aláírói, Draskovics és Szilvásy miniszterek cigányai – a tizenhárommilliós EU-s támogatást feltehetően (az ügyészség szerint is) elsikkasztó gyanúsított fő-cigány, Kolompár Orbán vezetésével – és még ki tudja, kik vonulnak fel Budapest nyugalmát megzavarva, félelmet keltve a békés és nyugalomra vágyó magyar emberekben. Hiszen a cigánybűnözés olyan méreteket öltött Magyarországon, amelyhez hasonló talán nem is volt a történelem folyamán. Erőszak, fémlopások tömege, rablások, és minden, amit a Büntető Törvénykönyv bűncselekménynek nevez, és büntetni rendel. Aki viszont ez ellen szót emelni mer, az rasszista, fasiszta. A rendőrség nem a cigánybűnözést gátolja meg, hanem azokat bünteti, akik az ellen szólni mernek, felvonulnak, tiltakoznak. Világos tehát, hogy a hatalom olyan eszközöket használ, amelyek csak és kizárólag a saját mindenáron való hatalmon maradását szolgálják. Hazug szólamokkal, választási csalással került ez a söpredék hatalomra, s vitte bele az országot ebbe a helyzetbe szándékosan, a „Gecy” című dráma zsidó kiagyalóinak parancsára. S hogy mi lesz a vége mindennek? Még nem tudni, de a nép már érzi, látja, hogy a hatalom, a cigánybűnözők és a cionista törekvések egyre kevesebb levegőt hagynak neki.

Barátom, a Svájcban a magyarokért harcoló, hetvenkét esztendős, 56-ban az életét is kockára tevő Kenessey Csaba nemrégiben azt mondta: - „Tudod Gyurka, a magyar egy darabig tűr. Van, hogy nagyon hosszú ideig. De ha robban, akkor az Isten legyen irgalmas azoknak, akik miatt robban.”

Nos, e robbanás nem várat magára sokáig, még akkor sem, ha ma Magyarországon kétmillió besúgó van… körülbelül ugyanazok, mint korábban, Kádár idejében, kiegészülve az egyetemeken beszervezett ifjú kommunistákkal és zsidókkal. S még akkor sem, ha a politikai rendőrség (mert ma csak efféle létezik az „anyaországban”) állománya kiegészült a zsidó In-Kal Security véreskezű, brutális rendfenntartóival. Mert az a bomba, amelynek a kanócát meggyújtották, az előbb vagy utóbb felrobban!

S nem csak magyarországi robbanásról beszélek, hanem európai változásokról, amelyek elsöprik azt a szellemiséget, aberrációt, és hegemón törekvést, amely bár Magyarországon csúcsosodik ki, de mint a folyékony ürülék, árasztja el egész Európát, s amelynek Goethe, Mozart, Enescu, vagy Bach éppen úgy áldozata a művészet zsidó, aberrált „szabadságában”, mint Krisztus (azaz, a kereszténység) és Madách Imre, Wass Albert vagy Gróf széki Teleki Pál.
Mert az erkölcstelenség csupán ideig-óráig tarthat. Az ordenáré, trágár és betegesen aberrált világ csak gaz a tisztesség és a nemzeti büszkeség, a nemzeti kultúrák csodás kertjében. És vagy kipusztul magától, vagy jön a kertész, és permetezni kezd… hogy kiirtsa a „Gecy” című zsidó színdarabot az európai művészet gazos és szennyezett kertjéből.

mariaorszaga.hu